CURIOS // De ce LOGO-urile companiilor de fast-food includ culoarea ROȘIE
Majoritatea logo-urilor de companii din industria fast-food includ cel puţin un element de culoare roşie, iar unele sunt dominate de aceasta. Mulţi cred că această culoare creşte apetitul şi îi determină pe oameni să intre în magazine pentru a cumpăra ceva, scrie gandul.info.
Ştiinţa nu prea susţine această teorie. Studiile au rătat că roşul stimulează mintea, poate creşte ritmul cardiac şi este asociat cu activitatea. Mai mult, generează un răspuns viguros şi atrage atenţia repede. Dar asta nu înseamnă că această culoare îţi creşte apetitul, transmite Business Insider.
Potrivit Marketo, o companie de marketing, logo-urile de culoare roşie sunt recomandate pentru companii din industriile alimentară, auto, IT şi agricultură. Este nerecomandată pentru industriile: medicală, bunuri de uz casnic.
Explicaţia este că această culoare a devenit, de-a lungul timpului, asociată cu industria fast-food.
În studiile de laborator s-a demonstrat că oamenii beau mai puţin suc dintr-un pahar roşu decât dintr-unul albastru şi mănâncă mai puţin dintr-o farfurie roşie decât din una albastră sau albă.
Totuşi, culorile asociate cu o companie sunt importante. Un studiu din 2006, publicat în jurnalul Management Decision, arăta că decizia de cumpărare este influenţată, în proporţie de 62-90%, de culori.
O altă cercetare arată că roşul este asociat cu Crăciunul, o perioadă fericită din viaţa majorităţii oamenilor, iar culoarea generează emoţii pozitive.
Putin va defila la parada de 9 mai alături de INCULPATA Evghenia Guțul. Bașcana lui Șor a ajuns la Moscova și se pregătește de o nouă întrevedere cu liderul de la Kremlin
Veteran al celui de-al Doilea Război Mondial în vârstă de 100 de ani, vizitat de premierul Dorin Recean: ,,Datoria noastră este să păstrăm pacea pentru care bunicii și străbunicii noștri au luptat",
TOPUL universităților din România, făcut public de Ministerul Educației de la București