17:44:52 26.04.2024
Stiri

CORONAVIRUS // Cum și-au reorganizat procesele de lucru cele mai mari companii din R. Moldova: Muncă la distanță, întâlniri și lecții online de fitness

Actualitate 29.10.2020 10:21 Vizualizări1308 Autor: Ziarul National
CORONAVIRUS // Cum și-au reorganizat procesele de lucru cele mai mari companii din R. Moldova: Muncă la distanță, întâlniri și lecții online de fitness


Criza provocată de pandemia COVID-19 a determinat companiile din R. Moldova să-și reorganize procesul de muncă.

Astfel, mulți angajatori au trecut în ultima jumătate de an la munca de la distanță, coordonată online, dar și la digitalizarea accelerată a proceselor operaționale.

Sergey Hovelyan, general manager la Coca Cola Hellenic Bottling Company Moldova, a povestit, în cadrul webinarului „Gestionarea crizelor în timpul COVID-19”, organizat miercuri de către Agenția de Investiții în parteneriat cu Agenția Internațională de Cooperare a Germaniei (GIZ), ce măsuri a luat compania sa de la debutul pandemiei.

„Din cauza nesiguranței de la începutul pandemiei, am decis să intensificăm furnizarea informațiilor pe canalele noastre de comunicare. Astfel, am organizat întâlniri online săptămânale și am oferit angajaților noștri acces la platforme de instruire digitală, precum cărți și cursuri livrate de Harvard Business School pentru a-și putea perfecționa cunoștințele. De asemenea, am insistat să organizăm lecții online de fitness pentru a menține sănătatea fizică și spirituală a colegilor noștri”, a afirmat Sergey Hovelyan.

Totodată, Daria Bajanova, HR manager la Gilat Satellite Networks, a spus că, pe lângă reorganizarea proceselor de muncă, un aspect important este și menținerea relațiilor personale cu angajații, dar și organizarea diverselor activități de echipă care să le faciliteze munca la distanță și să le diminueze stările negative.

„Am adaptat echipamentele și sisteme de lucru în conformitate cu noua realitate, am actualizat sistemele de securitate a informației, am integrat sisteme de comunicare internă și, nu în ultimul rând, a am setat un proces de transportare și instalare a calculatoarelor la domiciliul angajaților. De asemenea, am organizat training-uri online cu angajații și întâlniri săptămânale unde discutam despre cum să gestionăm anumite aspecte puțin mai complicate. Totodată, am realizat activități în care să fie implicate și familiile angajaților”, susține reprezentanta Gilat Satellite Networks.

Managementul afacerii în contextul crizei pandemice și reorganizarea proceselor de muncă sunt principalele aspecte de care trebuie să țină cont companiile pentru a-și continua activitatea în perioada pandemiei, consideră Rodica Verbeniuc, directorul general al Agenției de Investiții.

Este important ca angajatorii să ofere motivație și feedback personalizat, să mențină comunicarea cu angajații, prin discuții video și activități de teambuilding. De asemenea, să separe canalele de comunicare: un canal de legătură dedicat doar muncii și un alt canal separat pentru discuții neoficiale. Totodată, trebuie să țină cont de acelerarea digitalizării, pentru că reduce costurile operaționale și oferă posibilitatea lansării unor noi produse și tehnologii”, a declarat în cadrul evenimentului Emil Guțu, competition manager la ACI Partners.

Webinarul „Gestionarea crizelor în timpul COVID-19” este al 4-lea eveniment dintr-o serie dedicată investitorilor și agenților economici din Republica Moldova, pentru a se adapta mai ușor la noile provocări generate de criza pandemică.


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
26.04.2024 09:12 Nicolae Negru Nicolae Negru // Ion Chicu în fața is...

22.04.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Mercenarii lui Șor ș...

20.04.2024 20:07 Ziarul National Nicolae Enciu // Basarabia sub teroar...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Cum veți vota la referendumul care va avea loc în toamna anului 2024 în R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md