Chișinău: A dat peste 6 000 de lei pentru un telefon, care s-a defectat în scurt timp. Cum a fost pus la respect vânzătorul care nu a vrut să-i repare dispozitivul
Și-a cumpărat un telefon nou, dar nu a putut să se bucure prea mult de el, fiindcă s-a defectat. Mai mult, cumpărătorul risca să rămână și fără telefon, și fără bani.
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței anunță că a fost sesizată de către un consumator din Chișinău vizavi de faptul că și-a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil.
La scurt timp, ecranul smartphonului s-a deconectat și nu a mai funcționat, iar ulterior și cartela SIM a fost blocată.
Femeia a mers la magazin să reclame problema, dar agentul economic nu a putut oferi un răspuns și nici nu i-a răspuns la reclamația pe care a lăsat-o acolo.
Drept urmare consumatoarea a depus o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În urma intervenției inspectorilor de aici, femeia a primit contravaloarea telefonului procurat sau 6 199 de lei.
Percheziții la doi PROCURORI cercetați PENAL pentru îmbogățire ilicită
IMPORTANT pentru călători: Dacă aveți un zbor de la Chișinău, trebuie să ajungeți la Aeroportul Internațional Chișinău cu trei ore înainte de decolare
VOT FINAL // Controalele abuzive pentru antreprenori, eliminate de către Parlament: Economii de aproape 70 de milioane de lei pe an