UTIL // Cum să întocmiți CORECT o petiție, dacă v-au păcălit vânzătorii: APCSP atenționează că NU examinează plângeri anonime
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP) anunță că, în ultimul timp, înregistrează multe petiții de la consumatorii care reclamă încălcarea drepturilor, plângerile depuse, însă, nu corespund normelor legale și angajații acestei instituții nu le pot examina.
APCSP face trimitere la Legea cu privire la petiționare care prevede, între altele, că „petițiile trebuie să fie semnate de autor, indicându-se numele, prenumele și domiciliul” și că „petițiile ce nu întrunesc condițiile prevăzute la alin. (1) se consideră anonime și nu se examinează”.
Angajații Agenției roagă toți consumatorii care depun reclamații fie prin intermediul oficiilor Poștei Moldovei, fie prin intermediul adreselor electronice consumator@apc.gov.md sau info@apc.gov.md să indice, pe lângă descrierea motivului reclamației, obligatoriu și următoarele detalii:
1. Numele, prenumele consumatorului;
2. Adresa domiciliului;
3. Telefon;
4. Denumirea agentului economic ce a comercializat produsul (serviciul);
5. Produsul (serviciul) reclamat;
6. Data achiziționării produsului;
7. Bonul de plată (chitanța);
8. Detalii privind deficiențele produsului (serviciului) reclamat;
9. Revendicările consumatorului;
10. Semnătura consumatorului;
Pentru respectarea condițiilor de examinare a unei petiții de către autoritatea de stat privind protecția drepturilor consumatorilor, accesați acest link pentru a vedea modelul integral de scriere a unei reclamații.
Putin va defila la parada de 9 mai alături de INCULPATA Evghenia Guțul. Bașcana lui Șor a ajuns la Moscova și se pregătește de o nouă întrevedere cu liderul de la Kremlin
Veteran al celui de-al Doilea Război Mondial în vârstă de 100 de ani, vizitat de premierul Dorin Recean: ,,Datoria noastră este să păstrăm pacea pentru care bunicii și străbunicii noștri au luptat",
TOPUL universităților din România, făcut public de Ministerul Educației de la București