image
Sursa foto: Victoria’s Secret

Victoria’s Secret renunță la renumiții „îngeri”: Noua imagine a mărcii vor fi femei de succes, activiste și antreprenoare

Victoria’s Secret, unul dintre cele mai luxoase mărci de lenjerie, care și-a construit succesul și datorită capacității de a contracta și lansa unele dintre cele mai frumoase modele din lume, își abandonează Îngerii îmbrăcați sumar, scrie Business Insider. Nu mai sunt „relevanți din punct de vedere cultural”, femei de succes, activiste și antreprenoare vor fi noua imagine a mărcii, a anunțat compania, miercuri.

Mai nou, gigantul american de lenjerie intimă a adoptat o politică incluzivă, astfel că nu mai apelează doar la modele trase prin inel și cu forme perfecte. Victorias Secret a anunțat miercuri, 16 iunie, că a încheiat un parteneriat cu un grup de femei care inspiră. Printre acestea se află actrița și antreprenoarea indiană Priyanka Chopra Jonas și jucătoarea americană de fotbal Megan Rapinoe, care este și activistă pentru egalitatea de gen. Acestea vor deveni imaginea și vocea mărcii, a comunicat Victoria’s Secret.

Îngerii Victoria’s Secret se confundă cu marca de la sfârșitul anilor ’90. Aceste femei, care au inclus unele dintre cele mai faimoase modele din lume de-a lungul anilor – Gisele Bündchen, Tyra Banks și Heidi Klum, pentru a numi câteva – au fost imaginea Victoria’s Secret prin campaniile sale de marketing și prezentările anuale pe podium.

Într-un interviu pentru The New York Times publicat miercuri, 16 iunie, CEO-ul Victoria’s Secret, Martin Waters, a declarat că îngerii nu sunt „relevanți din punct de vedere cultural”. La sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2000, show-ul de pe Victoria’s Secret a avut un rol puternic în definirea femeii „sexy”. În ultima perioadă, acest lucru a fost criticat ca fiind depășit. CEO-ul Victoria’s Secret, Martin Waters a declarat pentru The Times că revizuirea mărcii a fost așteptată de mult timp. „Pe vremuri, marca Victoria avea un singur obiectiv, care se numea„ sexy ”, a spus el, citat de libertatea.ro.

El a adăugat: „Știu că trebuie să schimbăm această marcă de mult timp, pur și simplu nu am avut controlul companiei pentru a o putea face asta”. Victoria’s Secret a fost vândută în februarie 2020, la trei luni de când a ieșit la iveală că are pierderi uriașe și la o lună după ce proprietarul companiei mamă L Brands, Les Wexner, a anunțat că e dispus să renunțe la ea, în mijlocul unui scandal de hărțuire sexuală.

Noutăţile partenerilor

comentarii: