image
Sursa foto: jurnal.md

Talk-show-urile produse de Jurnal TV sunt cele mai populare pe piața media la nivel național

Talk-show-urile produse de Jurnal TV sunt cele mai populare și au cea mai mare audiență pe piața media din Moldova. O demonstrează măsurătorile efectuate, la solicitarea portalului Newsmaker, de către compania AGB. Potrivit acestora, pe primul loc se clasează emisiunea „Secretele Puterii” moderată de colegul nostru Alex Cozer, iar pe locul trei sunt alte două talk-show-uri de la Jurnal TV - „Cabinetul din Umbră” cu Vitalie Călugăreanu și „Ora Expertizei” moderată de Dumitru Mișin.

În această toamnă, cea mai mare audiență a avut-o, potrivit datelor AGB, emisiunea „Secretele Puterii” de la Jurnal TV.

Numărul telespectatorilor care au vizionat o emisiune mai mult de un minut a constituit aproape 170 de mii. Iar numărul mediu al telespectatorilor care au vizionat postul de televiziune în fiecare minut a fost de 54,6 mii de persoane. În medie, fiecare telespectator a vizionat această emisiune timp de 37 de minute. Pe a treia poziție ca pondere la nivel național se clasează „Cabinetul din Umbră” și „Ora Expertizei” tot de la postul nostru de televziune. Spectrul de audiență al acestor emisiuni a fost de 126,7 mii și, respectiv, 125,9 mii de telespectatori cu un rating mediu de 26 mii și 28 mii de telespectatori.

newsmaker.mdnewsmaker.md

„Iată că rezultatul eforturilor noastre se vede în cifre, 3 din 15 talk-show-uri politice sunt în top 5 cele mai bune programe de analiză și comentarii. Și aceste cifre nu sunt unice, au fost și alte sondaje care au arătat că produsele Jurnal TV, inclusiv știrile, sunt pe primul loc, sunt printre sursele de informare preferate ale cetățenilor Republicii Moldova”, a comentat Dumitru Mișin, director de programe Jurnal TV.

Măsurătorile au fost efectuate la solicitarea portalului newsmaker de către compania AGB, care se ocupă de măsurarea audienței TV. Informațiile vizează emisiunile televizate difuzate în a doua jumătate a zilei, în perioada 1 septembrie – 15 noiembrie. Este vorba de programele informative – de la 18:00 până la 22:00 și talk-show-urile politice – de la ora 17:45 până la miezul nopții. Datele prezentate iau în calcul doar spectatorii maturi și doar vizionările la TV, fără audiența on-line unde, de regulă, talk-show-urile noastre depășesc de fiecare dată 100 de mii de vizualizări.

Noutăţile partenerilor

comentarii: