Noua emblemă păstrează forma de scut şi elementul cheie – mingea, fiind complementată de pasărea acvila, care are drept semnificaţie curaj, victorie şi putere, regăsindu-se în stema de stat a R. Moldova. Prin aceste elemente autentice, Federaţia Moldovenească de Fotbal doreşte să împărtăşească pasiunea pentru fotbal cu fiecare cetăţean al ţării.

Imaginea Federaţiei Moldoveneşti de Fotbal va fi formată şi dintr-un font modern, care deja a fost aplicat pe tricourile de joc ale echipei naţionale.

Noile schimbări vin să apropie şi mai mult suporterii de evenimentele Federaţiei Moldoveneşti de Fotbal. În următoarea perioadă va fi lansat şi noul site al FMF, care va putea fi accesat cu uşurinţă de pe orice dispozitiv, în special cele mobile, iar rezultatele meciurilor şi alte evenimente importante din fotbalul moldovenesc vor fi la un click distanţă. Site-ul va conţine şi un magazin online care va fi disponibil din 2017, unde suporterii îşi vor putea cumpăra diverse articole cu echipa naţională, dar şi tichete la meciuri.

Identitatea vizuală va fi aplicată treptat pe materialele promoţionale începând cu sfârşitul acestui an.