Schimbare drastică la Volvo: Pe ce se vor concentra suedezii

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Volvo vrea să devină un constructor premium care își concentrează atenția asupra SUV-urilor. Până în 2020, suedezii vor să vândă preponderent modele de acest tip.

Volvo vrea să profite din plin de avântul SUV-urilor și mizează pe creșterea segmentului cu o gamă adaptată acestui trend. Potrivit lui Peter Mertens, șeful de cercetare și dezvoltare, până la finalul acestui an, Volvo ar urma să vândă mai multe SUV-uri decât celelalte modele din gamă.

Declarațiile sale sunt întărite și de promisiunea de lansare a viitorului SUV XC40, programat să apară în 2017 și să fie a treia declinare de caroserie din gama 40, după hatchback și break. Oficialii suedezi consideră lansarea celui mai mic crossover drept un moment istoric.

Același Mertens a declarat că tot mai mulți clienți aleg SUV-urile pe piețele din China, Statele Unite și Suedia. Motiv pentru care, așteptările noului XC40 sunt destul de înalte, numărul exemplarelor vândute anual urmând să treacă de 100.000 de unități pe an.

Vânzările din 2015 susțin și ele trendul pe care vrea să îl adopte Volvo. În 2015 s-au vândut 503.127 de mașini la nivel global, iar din acestea 267.000 au fost SUV-uri, adică mai bine de 50%. Cel mai de succes model al suedezilor rămâne bătrânul XC60, care a adunat în 2015 un total de 159.617 comenzi. După acesta s-a situat V40, cu doar 83.357 de unități.

Anul acesta, lucrurile ar urma să se îmbunătățească, mai ales că XC90 se îndreaptă către 100.000 de unități vândut anul acesta, cu mult peste cele doar 30.175 de anul trecut.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...