„Motorul nostru de căutare este legat de cel al Google, dar toate căutările sunt „zlatanificate”, a explicat Andreas Killander, directorul agenţiei SweetPop, care a creat zlaaatan.com.

„Fiecare rezultat obţinut are o legătură cu Zlatan: dacă tastaţi Ferrari veţi găsi informaţii despre Ferrari-ul lui Zlatan, dacă tastaţi reţetă, aveţi Zlatan Burger”, a adăugat Andreas Killander.

„Zlatan este un idol. El este cunoscut în lumea întreagă, de aceea l-am ales”, a adăugat el.

Principalul interesat, se pare, ignoră cu desăvârşire motorul de căutare botezat Zlatan Search. „Nu i-am cerut permisiunea. Dar noi sperăm că el va considera asta ca pe o experienţă amuzantă”, a afirmat Killander. „De asemenea, Google nu s-a manifestat în niciun fel”.

Motorul de căutare a fost utilizat de peste 100.000 de persoane din lume de la punerea sa în serviciu, joia trecută.