Facebook va lansa o variantă dedicată pentru sectorul business și cariere

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Compania Facebook a anunțat că Facebook at Work, varianta profesională a site-ului de socializare ce se adresează sectorului de afaceri și cariere, va fi lansată peste câteva luni, după ce a fost testată timp de un an, conform Reuters care citează un reprezentant al companiei americane.

Noul serviciu Facebook se îndreaptă spre înlesnirea colaborărilor la nivel profesional și este aproape identic cu varianta clasică a portalului de socializare, dispunând de un „feed” de știri, buton de „like” și un serviciu de chat, scrie Agerpres.

„Aș spune că aproximativ 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook va face parte și din Facebook at Work”, a precizat Julien Codorniou, directorul departamentului de parteneriate pe platformă globală la Facebook. Una dintre diferențe va consta în faptul că profilul unui utilizator al serviciului de socializare Facebook at Work va fi diferit de profilul său de pe serviciul Facebook clasic. De asemenea, „nu se va putea juca Candy Crush pe Facebook at Work”, a adăugat el.

Compania americană a dezvoltat și o serie de programe și aplicații speciale pentru Facebook at Work, printre care și un set de instrumente de securitate, conform lui Codorniou.

Facebook a început stadiul de testare beta a acestui nou serviciu în luna ianuarie, iar până în prezent utilizarea sa este gratuită dar se face doar pe bază de invitație pentru companii. Odată lansat acest serviciu va fi disponibil pentru toate companiile. Va exista și o variantă premium a acestui serviciu ce va implica un abonament lunar în valoare de câțiva dolari pentru fiecare utilizator.

Piața online a carierelor, unde activează actori precum LinkedIn Corp sau Monster Worldwide Inc, are o cifră de afaceri de aproximativ 6 miliarde de dolari pe an, conform unui raport al firmei de consultanță IDC, dat publicității în august, iar Facebook încearcă să pătrundă la rândul său pe această piață.

Până în prezent, în varianta beta, peste 300 de companii, printre care Heineken, Royal Bank of Scotland sau producătorul de bijuterii Stella and Dot, folosesc Facebook at Work.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...