(FOTO și VIDEO) Cum arată și cât costă cel mai luxos avion privat din lume

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

La 65 milioane de dolari, Gulfstream G650 este în prezent cel mai mare, mai rapid şi mai luxos avion cu reacţie privat pe îl poţi cumpăra, scrie Business Insider.

Cu toate acestea, pentru ca un G650 să fie al tău, banii nu sunt suficienţi. Îţi mai trebuie şi extrem de multă răbdare. Astfel, pentru o comandă plasată astăzi, viitorul proprietar va trebui să aştepte câţiva ani până sa-şi primească avionul.

Odată ajuns la bordul său, poţi fii sigur că vei zbura în jurul planetei mai repede şi mai sus decât în orice alt avion comercial, într-o cabină „inundată” de lumină naturală şi de aerul „proaspăt”, cu mult diferit de cel din avioanele mai ieftine.

G650 este cel mai mare avion privat cu reacţie de pe piaţă, fiind construit pentru a avea cea mai înaltă, lungă şi chiar lată cabină din gama sa.

La greutatea maximă admisă pentru decolare, G650 poate ajunge la aproximativ 13.000 metri altitudine – deasupra oricărei porţiuni de vreme rea sau a oricărui avion comercial – în doar 22 de minute.

at-its-maximum-takeoff-weight-it-can-climb-to-41000-feet--above-bad-weather-and-crowded-commercial-jet-routes--in-22-minutes

Poate zbura pe distanțe de până la 10 mii de km. Plecând din Londra la viteză maximă, poate ajunge până în New York sau Beijing. La viteză normală ce implică un consum redus de combustibil, cursa din Londra poate avea ca destinaţii finale chiar Los Angeles sau Buenos Aires.

its-range-is-more-than-8000-miles-flying-from-london-at-near-its-top-speed-it-can-reach-new-york-and-beijing-at-a-slower-more-fuel-efficient-rate-it-can-get-to-buenos-aires-and-los-angeles

Cu două motoare Rolls-Royce, G650 are o viteză apropiată de viteza sunetului şi cu mult mai mare decât a oricărui avion comercial.

with-two-rolls-royce-engines-the-plane-has-a-top-speed-of-mach-0925--nearly-the-speed-of-sound-and-faster-than-commercial-jets

O cameră video montată pe „burta” avionului, îi permite pilotului să vadă tot ce se petrece sub aparatul de zbor.

a-camera-under-the-planes-nose-helps-them-see-whats-below-the-plane

Pentru condiţiile de vizibilitate redusă, G650 este prevăzut cu un sistem Synthetic Vision cu ajutorul căruia piloţii pot vedea pe display tipul terenului din zonă.

the-planes-enhanced-vision-system-can-project-an-infrared-image-of-what-its-cameras-see-onto-the-pilots-head-up-display

Cabina pe care o primeşti la cei 65 milioane de dolari, nu e doar bine echipată, ci cât se poate de luxoasă.

g650-pilots-get-the-standard-sheep-skin-cover-for-their-seats-its-not-only-comfortable-its-great-for-absorbing-sweat

În interior, spaţiul este prevăzut pentru opt pasageri şi patru membri ai echipajului.

for-65-million-you-get-more-than-a-well-equipped-cockpit-the-g650s-cabin-is-luxurious

Există şi un compartiment separat, pentru ca echipajul să îi poată lăsa intimitate pasagerului, iar acesta să nu fie privat de confort.

theres-a-separate-compartment-so-a-crew-member-can-give-passengers-privacy-and-still-be-comfortable

Cumpărătorul îşi poate configura designul din interiorul avionului în ce mod doreşte.

and-they-lie-flat-for-those-who-want-a-good-nights-sleep

Cabina este dotată cu mai multe televizioare mari.

naturally-there-are-several-big-television-screens

O aplicaţie de pe iPhone poate fi folosită pentru a schimba imaginea televizorului, dar şi pentru a regla luminile şi a ridica sau a lăsa perdelele de la geamuri.

an-iphone-app-can-be-used-to-control-the-screens-as-well-as-things-like-lighting-and-opening-the-shades

 

Bucătăria este concepută cu un sistem de sterilizare a apei, dar şi cu tacâmuri şi veselă de lux.

the-galley-is-equipped-with-a-water-sterilization-system-as-well-as-china-crystal-and-flatware-for-serving-excellent-meals

Structura şi motoarele lui G650 sunt concepute astfel încât cabina să fie presurizată la un nivel mult mai mare decât cel normal. La bordul acestui avion, pasagerul respiră în permanenţă ca la o altitudine de 1200 metri, rezultatul fiind un zbor mai confortabil şi mai puţin obositor.

have-65-million-to-spare-youll-still-have-to-wait-a-few-years-to-get-a-g650-and-theres-no-way-to-cut-the-line


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...