„Calea Ferată din Moldova” traversează un proces de reorganizare, menit să asigure eficiența și transparența operațiunilor noastre. Implementăm deja măsuri pentru reducerea costurilor, creșterea veniturilor și îmbunătățirea serviciilor pentru clienți. Lucrăm la modernizarea infrastructurii pentru a răspunde cerințelor de piață și pentru a ne recâștiga încrederea călătorilor.
Autor: CFM
„Prioritatea numărul unu rămîne a fi achitarea restanțelor salariale a 4.997 de angajați ai CFM, care constituie circa 157 de milioane de lei, datorie formată în perioada august-decembrie 2024”, se arată într-un comunicat al întreprinderii.
CONTEXT. „Muncitorii nu mai au ce mânca, nu au cu ce achita facturile”. Este declarația lui Ion Zaporojan, președinte al Federației Sindicale a Feroviarilor (FSF), care anunță proteste, începând cu luna februarie curent. „Restanțele la salarii pentru perioada iulie - decembrie 2024 constituie peste 190 de milioane de lei”, a subliniat acesta, justificând necesitatea manifestațiilor.
Zaporojan spune că „feroviarii au ajuns la disperare, iar nenumăratele adresări, întrevederi, revendicări înaintate autorităților statului nu au fost auzite”.
„Conturi blocate mai bine de două luni, lipsa de motorină și a altor lucruri pentru funcționarea corespunzătoare a întreprinderii” sunt alte câteva dintre problemele cu care se confruntă, potrivit lui Zaporojan, Calea Ferată din Moldova (CFM).
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.