Cu întârziere de câteva luni, în sfârșit, au început lucrările de plombare a gropilor de pe străzile Capitalei. Ce-i drept, deocamdată, acestea sunt astupate cu asfalt necertificat, însă, drumarii spun că prevalează probe din asfaltul cald și le duc la un laborator special, în speranța că va corespunde noilor cerințe. În aceste condiții, șoferii au fost pe cât de bucuroși că drumurile se repară, pe atât de supărați că au stat în ambuteiaje kilometrice. Ei se arată indignați că lucrările se fac ziua, în amiaza mare, și nu noaptea, ca să nu perturbeze circulația transportului.
Una dintre primele artere care a intrat în reparație a fost bulevardul Dacia din Capitală. Responsabilii susțin că aceasta a fost una dintre străzile cu cele mai multe gropi, iar în zilele următoare, aici, urmează să fie pus asfalt cald, pe o suprafață de circa 3000 de metri pătrați.
Deocamdată, însă, asfaltul nu este certificat, și nu se știe exact, dacă acesta corespunde pe deplin noilor norme impuse de Ministerul Economiei. Astfel, Întreprinderea municipală Exdrupo a prelevat probe pe care le va expedia la un laborator specializat.
Chiar dacă norul de praf care s-a format în zonă din cauza lucrărilor, le-a cam dat bătăi de cap pietonilor, aceștia au îmbrăcat măști de protecție și ne-au spus că vor răbda disconfortul, doar ca să fie făcute drumurile.
Șoferii nu au fost, însă, atât de îngăduitori. În zonă sau forma ambuteiaje lungi, prin care nu au putut trece nici măcar ambulanțele.
Automobiliștii ne-au spus că reparațiile trebuiau făcute noaptea, când sunt mai puține mașini.
Iar din cauza traficului, mulți au întârziat la serviciu sau la examene.
Astfel de lucrări sunt efectuate pe mai multe străzi din Capitală, precum ar fi strada Pușkin sau Mihai Viteazul. Până acum, a fost posibilă plombarea gropilor doar prin injectare cu beton asfaltic, întrucât Ministerul Economiei încă nu a eliberat certificatele de conformitate necesare pentru asfalt produs conform standardelor europene.