
Necesitatea #1 - Nu tolera pierderea de timp
Știu că analizezi ce să faci cu bugetele pentru promovarea online. Îți dezvălui un secret: Dacă nu ai bani să investești acum în promovare, fii conștient că o va face concurentul tău. Clienții tăi trebuie să te cunoască și să rămână fideli. Cât concurenții așteaptă să treacă pandemia, câștigă TU banii și încrederea clienților.
Necesitatea #2 - Păstrează mentalitatea flexibilă
Rămân pe arena economică cei mai puternici, care au mentalitate flexibilă. În România și Republica Moldova, de la începutul pandemiei peste 250000 de oameni sunt în șomaj tehnic. Specialiștii prognozează că afacerile offline se vor restabili cu greu sau deloc. Cu toate acestea, amploarea acestei epidemii în evoluție rapidă, ne solicită să gândim și să acționăm flexibil. Avem și noutăți bune. În schimb, la nivel mondial, 80 % dintre afaceri vor trece pe online. Când spunem online, ne referim la content, entertainment, posibilitatea de a cumpăra haine și produse alimentare, oportunitatea de a învăța, de a organiza evenimente și conferințe etc.
Necesitatea #3 - Nu nega problemele și criza economică
Oamenii cu mentalitatea rigidă fug deseori de propriile probleme. A nega o mare criză economică ce ne așteaptă este absurd! Analizează cifrele reale și vezi care sunt oportunitățile afacerii tale.
La nivel mondial, traficul către magazinele alimentare online a crescut cu 84 % în ultima săptămână. Trecem treptat la e-learning, așadar site-urile din domeniu au înregistrat +20 % trafic, iar tranzacțiile au crescut cu 30 %. Vizitele pe site-urile specializate în cărți și jucării au crescut cu 25 % în aceeași perioadă – dublul creșterii totale de la începutul focarului. Și magazinele sportive online au înregistrat o creștere de 30 %. Traficul către mass-media a crescut cu 43 %, iar tranzacțiile s-au dublat, cu o creștere de 108 % în ultimele șapte zile.
So, keep calm și conștientizează ponderea promovării online!
Necesitatea #4 - Fii calm și apelează la experții în domeniu
Nimeni nu are siguranța zilei de mâine. În acest moment, abilitatea cheie pe care trebuie să o perfecționăm este flexibilitatea. Majoritatea liderilor își protejează afacerilor și îngheață bugetele pentru promovarea online. Însă cei mai buni lideri își vor prelua activitatea într-o eră nouă – era digitală. Da, presiunea e copleșitoare. Din cauza stresului devii neliniștit și incapabil gândești în scenarii. Experții în marketing digital te pot ajuta să stabilește un plan de carantină. Orice greșeală într-o perioadă de criză te poate costa mult. Deci, apelează la specialiști.
Necesitatea #5 - Fii prezent pe online - acolo unde te caută clienții tăi
Un lider cu mentalitate flexibilă în plină pandemie trebuie să rămână devotat dezvoltării. Acest devotament îl ține conectat la realitate. Acum este cel mai potrivit moment să ocupi un loc de frunte pe Google, mai târziu concurența va crește considerabil. Adaptează-te noului context epidemiologic și aplică soluții eficiente de promovare online cum este Google Ads.
Iată de ce trebuie să faci Google Ads pe timp de criză:
- Google Ads este cel mai simplu și rapid mod de promovare pe online. Primii vizitatori pe site îi poți avea în mai puțin de o oră după setarea primei campanii;
- Cu acest instrument obții vizibilitate și vânzări aproape imediat și plătești doar pentru click;
- Este potrivit pentru orice tip de afacere, indiferent de backgroundul companiei sau mărimea cifrei de afaceri;
- Controlezi tot procesul! Cu ajutorul publicității Google Ads ai posibilitatea să ajustezi zilnic sau de câte ori e nevoie - bugetul, publicul țintă, regiunea geografică sau textul anunțului pentru a ținti cât mai exact în viitorul tău client.
Alte sfaturi de la specialiștii Agenției Boomerang:
- Creează campanii de promovare adaptate contextului actual. Nu permite clientului să uite de tine.
- Păstrează prezența online și creează avatarul clientului ideal. În plină pandemie, e mult mai ușor să-l faci. Cu toții suntem îngrijorați de sănătate, economie, criză sau vânzări online.
- Fă reclama la timpul potrivit. Oamenii nu au posibilitatea să achiziționeze în timpul carantinei cele necesare în magazine și neapărat vor căuta acest produs online.
- Fii cu ochii-n patru și urmărește comportamentul clientului tău.
- Nu stopa bugetele de marketing! Dacă e nevoie, micșorează-le cu 30-50 %.
- Economisește! Plătește doar pentru click-ul sau vizualizarea care va aduce potențialul client mai aproape de tine.
Orice criză este un test. Toate abilitățile pe care le-ai avut până acum ies la iveală. Unii se luptă cu realitatea și cad, alții construiesc o realitate nouă, se promovează online și câștigă mai mult!
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.