
În cadrul Kaufland Moldova este constituit un comitet de criză, care are rolul de a gestiona situația curentă şi de a monitoriza aplicarea măsurilor decise.
„Suntem în contact permanent cu autoritățile locale și naționale, furnizorii locali și partenerii noștri logistici pentru a asigura livrarea produselor în magazine. Diferența o faci tu, ajutând și fiind responsabil. Atunci când ești responsabil și respecți sfaturile autorităților, te protejezi pe tine și pe cei din jur. Noi vom fi în continuare aici, cu magazinele deschise, când vei avea nevoie să mergi la cumpărături. Astfel și noi și tu vom fi în siguranță. Grija pentru angajații și clienții noștri este o prioritate pentru noi”, se spune în mesajul Kaufland.
Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.

Încă de la primele cazuri confirmate în țările vecine, Kaufland Moldova a întreprins măsuri suplimentare de prevenţie şi protecţie pentru clienţi și angajați. Vezi aici detalii.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.