Un șofer din Fălești a venit la Chișinău să-și repare mașina, dar cei de la auto-service i-au stricat-o mai tare: Motorul s-a oprit chiar la testare


Un bărbat din Fălești și-a adus mașina de model „Renault Megane Scenic” la un auto-service din Chișinău, solicitând să-i fie reparată prin schimbarea pompei de răcire, a filtrului de combustibil, precum și a plăcuței de frână.
Pentru reparație, șoferul a plătit 1 140 de lei și a mers să testeze mașina, dar după doi kilometri motorul pur și simplu s-a oprit.
Cu ajutorul altui șofer, bărbatul a ajuns cu mașina înapoi la service unde a cerut socoteală. Mecanicul i-a cerut să lase mașină acolo până a doua zi și i-a reparat-o din nou, spunând că de data aceasta a folosit piese originale, de calitate, iar automobilul este „ca nou”.
Însă, la puțin timp, șoferul a rămas iar cu mașina în drum, fapt ce l-a determinat să se adreseze la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
În urma intervenției inspectorilor Agenției, consumatorul a primit de la agentul economic care i-a „reparat” mașina despăgubiri în valoare de 5 000 de lei.








































































