750 000 lei din vanzarile editiei limitate Chisinau CAN vor fi investiti de Efes Moldova intr-un proiect de imbunatatire a imaginii orasului Chisinau.



Cu ocazia aniversarii a 580 de ani a capitalei Efes Moldova şi brandul sau flag-man ”Chişinau” lanseaza o campanie inedita, care întruneşte elementele unui tribut platit oraşului al carui nume îl poarta cea mai cunoscuta şi consumata marca de bere din ţara dar şi o iniţiativa de Responsabilitate Sociala Corporativa inedita.

Primul element include producerea unui stoc limitat de CAN-uri cu design jubiliar. Aceste recipiente prezinta patern-urile decorative ale celor mai cunoscute cladiri din Chişinaul din perioada când a primit titlul neoficial de ”Oraş în piatra alba”: Palatul Republicii, Casa Modei, Casa Presei şi Romaniţa.

Aceste opera arhitecturale sunt simbolice pentru oraşul nostru şi uneori, în ritmul urban grabit, uitam sa le admiram, încetam sa le mai observam. Or fara ele Chişinaul ar fi de neînchipuit. CAN-urile noastre sunt şi un apel catre cetaţenii Chişinaului sa aiba o atitudine grijulie faţa de patrimonial architectural ”vintage” pe care am putea sa-l pierdem.



Cel de al doilea element al campaniei îşi propune sa contribuie la îmbunataţirea imaginii Chişinaului. Astfel, o parte dintre banii câştigaţi în urma vânzarilor acestei ediţii limitate (Efes Moldova estimeaza suma cam la 750.000 lei) vor fi investiţi în unul sau mai multe proiecte de îmbunataţire a imaginii oraşului. Dar daca consumatorii vor susţine aceasta iniţiativa şi vânzarile vor fi mai mari, atunci şi cifra investiţiei va creşte respectiv.

Astfel, fiecare CAN de bere Chişinau ediţie jubiliara este o contribuţie la acest proiect, o pietricica în viitoarea construcţie sau o floare, un copac în plus. Iata de ce îndemnam consumatorii sa opteze pentru procurarea berii noastre anume în acest tip de ambalaj. Cu cât mai multe CAN-uri vor fi consumate, cu atât suma acumulata va fi mai mare. A propos, compania publica zilnic cifra actualizata a banilor acumulaţi pe pagina web dedicata: www.inimamoldovei.md.

Tot pe aceasta pagina gasiţi detalii despre faptul cum puteţi depune ideile de proiecte pe care le va finanţa Efes Moldova. Noi mizam foarte mult pe activismul civic al Chişinauienilor şi speram ca vom primi oferte de proiecte care, odata realizate, vor încânta inima şi ochii oraşenilor şi ai oaspeţilor capitalei înca pentru mulţi ani înainte.

 Participanţii la proiectul ”Împreuna contribuim la imaginea oraşului” şi beneficiarii granturilor sunt îndemnaţi sa ţina cont de urmatoarele criterii de baza la depunerea ideilor:

# vizibilitate – trebuie sa aduca beneficii unui numar cât mai mare de persoane

# fezabilitate – trebuie sa aiba un concept cât mai clar şi un plan de acţiuni detaliat

# impact – trebuie sa aduca beneficii atât imaginii oraşului, cât şi locuitorilor

Doritorii sunt îndemnaţi sa prezinte proiectele prin intermediul platformei www.inimamoldovei.md, pâna la 30 septembrie 2016. Ulterior, juriul proiectului va selecta cinci proiecte finale care vor fi supuse votului public.

În perioada 30 septembrie – 10 octombrie se va desfaşura procesul de votare. Ca rezultat al votului public, unul sau mai multe  proiecte vor fi fi desemnate câştigatoare şi vor primi finanţarea necesara pentru implementare. La fel cum fiecare consumator are posibilitatea sa contribuie la îmbunataţirea imaginii Chişinaului prin simpla procurare a berii în CAN aniversar.