La Salonul Auto de la Shanghai a fost interzisa prezenta fetelor sexy, imbracate sumar, care ademeneau vizitatorii spre noile modele de vehicole. Motivul - astfel s-ar distrage atentia de la autoturismele prezentate. Totusi, companiile au gasit alte trucuri pentru a atrage publicul.

Publicat:21.04.2015, 13:21

Unii producatori au inlocuit modelele sexy cu trupe de dansatori. Altii au avut la standuri tinere in rochii business, care aveau cu ele tablete pentru a prezenta detalii ale masinelor. 

Organizatorii vor ca astfel vizitatorii sa se concentreze doar asupra autoturismelor. Atentia amatorilor de masini a cazut pe noul Ferrari 488 GTS, dar si pe super rapidul Ford GT. In joc au intrat si britanicii, cu noul Jaguar Xf, un model de lux, pe placul oamenilor de afaceri.

Americanii de la Ford au lansat si noul sedan Taurus, destinat exclusiv pietei din China. Multi producatori si-au adus la Shanghai masinile hibride. Un exemplu este noul BMW x5 xDrive 40.

Ian ROBERSTON, MANAGER BMW: ”Suntem de parere ca vehiculele prietenoase mediului îsi vor consolida în viitor locul pe piata.”

In timp ce producatorii se intrec sa cucereasca China, constructorii locali isi apara cu demnitate pozitiile. Acestia si-au prezentat noile masini de familie. Desi in scadere fata de anii precedenti, piata chineza isi pastreaza suprematia in sectorul auto. In 2014, chinezii au cumparat aproape 24 de milioane de autovehicule. Salonul Auto va fi deschis pana pe 29 aprilie.