Mai multe troleibuze vechi nu au fost lasate astazi sa opereze curse, iar soferii au fost amendati, dupa ce politistii au descoperit mai multe nereguli. Cele mai multe se refera la gradul inalt de uzura. Unii soferi s-au conformat, altii, insa, nu s-au dat batuti usor. Unul dintre ei a inceput sa-si repare troleibuzul chiar in prezenta politistului.

Publicat:27.01.2015, 10:48


“Daca te pricepi, poti sa le faci si singur.”

Acest sofer spune ca unul dintre faruri a ars chiar in timp ce troleibuzul iesea din parc, de aceea a incercat din rasputeri sa il repare pe loc. Fiind concentrat la maxim, barbatul nici nu il auzea pe politistul care ii cerea actele.

Alti soferi s-au resemnat si au revenit in parc. Desi de starea tehnica a celor 115 troleibuze se ocupa tehnicienii, amenzile le-au revenit soferilor, pentru ca nu au verificat vehicolele inainte de a porni la drum.

“Aseara cand s-a dat schimbul, ei trebuiau sa controleze.”

Politistii au verificat si daca soferilor le este controlat gradul de alcoolemie in sange. Conducatorii auto spun ca s-au obisnuit cu asemenea verificari in fiecare dimineata.

“Noi nu servim, cum s-ar spune suntem trezvinishi.”

“Eu nu prea servesc, vin cu masina la lucru asa ca sunt controlat inainte de a ajunge aici.”

Seful parcului spune ca o buna parte din troleibuze sunt mai vechi de 20 de ani, de aceea in fiecare zi se poate defecta ceva. Termenul de exeploatare a unui troleibuz este de 15 ani.

Anatol PALII, SEF PARCUL DE TROLEIBUZE NR.3: “De acolo pana aici, putea sa cada o picatura de apa si sa se defecteze becurile.”

Adrian JOVMIR, OFITER DE PRESA IP CHISINAU: “S-au depistat mai mult incalcari la sistemul de ilumainat. In urma verificarilor, la 8 troleibuze nu s-a permis iesirea pe ruta.”

Operatiunea politiei a inceput astazi si se va incheia pe 2 februarie. In aceasta perioada vor fi verificate toate parcurile de autobuze si troleibuze din capitala.