Zeci de cetățeni ai R. Moldova au RECLAMAT servicii turistice cu probleme: Agențiile le-au promis „marea și sarea”, dar au avut surprize neplăcute atunci când au ajuns la odihnă
Zeci de cetățeni ai R. Moldova s-au declarat nemulțumiți de condițiile de cazare atunci când au mers la odihnă, deși agențiile de turism de la care au cumpărat serviciile le promiteau altceva.
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței susține că, în prima jumătate a acestui an, a înregistrat 55 de petiții care reclamau prestarea necalitativă a serviciilor turistice.
Cea mai frecventă cauză a întocmirii unei plângeri este necorespunderea condițiilor de cazare din hotel sau pensiune cu cele prevăzute în contractul încheiat la agenția de turism.
Pentru a putea reacționa și constata deficiențele serviciului, APCSP îndeamnă consumatorii să păstreze orice document în scris sau primit pe e-mail în care sunt cuprinse informațiile legate de pachetul de servicii procurat de la agenția de turism.
Totodată, ajunși la odihnă, clienții sunt însemnați să realizeze fotografii din camera de hotel și din împrejurimile acestuia, pentru a putea dovedi neconformitățile, dar și să depună o reclamație în scris la recepția hotelului pentru solicitarea ulerioară a unei despăgubiri, reduceri de preț sau obținerea contravalorii serviciului.
Percheziții la doi PROCURORI cercetați PENAL pentru îmbogățire ilicită
IMPORTANT pentru călători: Dacă aveți un zbor de la Chișinău, trebuie să ajungeți la Aeroportul Internațional Chișinău cu trei ore înainte de decolare
VOT FINAL // Controalele abuzive pentru antreprenori, eliminate de către Parlament: Economii de aproape 70 de milioane de lei pe an