ATENȚIE mare, atunci când achiziționați electrocasnice de pe platforme online: Pățania unei familii din Criuleni
O familie din Criuleni și-a cumpărat o mașină de spălat vase, comandând-o pe o platformă online.
Deși consumatorii au plătit 10 000 de lei și au primit un certificat de garanție, atunci când mașina le-a fost livrată, după doar patru luni aceasta nu mai încălzea suficient apa și nu spăla bine vasele.
Păgubitul s-a adresat la agentul economic care i-a vândut obiectul electrocasnic și a cerut să i-l repare, dar acesta i-a spus că piesa ce necesită a fi schimbată trebuie procurată din țările europene.
Consumatorul a așteptat remedierea acestei situații timp de trei luni și, după expirarea acestui termen, a mers din nou la vânzător, dar degeaba.
Omul a scris o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și abia atunci i-a fost restituită contravaloarea produsului procurat online.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională