23:41:51 26.04.2024
Stiri

ATENȚIE! Terminalele de plată din R. Moldova identifică bancnotele de 500 de lei ca fiind de 200: Ce trebuie să faceți, dacă rămâneți păgubași

Economie 05.03.2018 11:39 Vizualizări8051 Autor: Ziarul National
ATENȚIE! Terminalele de plată din R. Moldova identifică bancnotele de 500 de lei ca fiind de 200: Ce trebuie să faceți, dacă rămâneți păgubași


Vor să plătească facturile sau să facă procurări online, dar terminalele de plată trișează.

Un bărbat din raionul Fălești a vrut să procure recent online un produs și a realizat transferul printr-un terminal de plată. La introducerea a unei bancnote cu valoarea de 500 de lei, terminalul a identificat-o drept a fi de 200.

Consumatorul a telefonat imediat la Linia Fierbinte indicată pe bonul fiscal. După nenumărate încercări de a vorbi cu agentul economic care se face responsabil de această situație, consumatorul așa și nu a reușit să ia legătura cu acesta.

Într-o situație asemănătoare s-a pomenit și o consumatoare din Chișinău, care a utilizat terminalul de plată pentru achitarea serviciilor comunale și s-a confruntat cu o eroare. Aceasta a mers și la alt terminal și a pățit-o la fel. Nici aceasta nu a putut lua legătura cu agentul economic care gestionează terminalele de plată.

Ambele persoane au depus reclamații la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței și așa și-au întors banii „mâncați” de terminale.

Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței susține că a înregistrat pe parcursul săptămânii trecute 31 de reclamații.

Trei persoane s-au plâns pe nerespectarea clauzelor contractuale privind contractele de investiții în imobile, alte trei - pe refuzul agenților economic de a prezenta Registrul de Reclamații.

Consumatorii au întâmpinat probleme și la utilizarea serviciilor de taxi, aceștia fiind nemulțumiți că șoferii iau mai multe persoane pe același traseu. De asemenea, două consumatoare au reclamat săptămâna trecută faptul că au procurat draperii defecte de la una dintre piețele amenajate în capitală, vânzătoarea refuzând să înlocuiască ori să restituie banii cumpărătoarelor.

În alte cazuri, consumatorii au reclamat calitatea necorespunzătoare a serviciilor comunale prestate (facturarea incorectă la apă), calitatea serviciilor de transport auto, telefoane mobile defecte, dar și producerea unei erori de sistem prin neconfirmarea de către companie a biletului de zbor achitat de consumator.


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
26.04.2024 09:12 Nicolae Negru Nicolae Negru // Ion Chicu în fața is...

22.04.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Mercenarii lui Șor ș...

20.04.2024 20:07 Ziarul National Nicolae Enciu // Basarabia sub teroar...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Cum veți vota la referendumul care va avea loc în toamna anului 2024 în R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md