Chișinău: 14 000 de lei pentru un iPhone-7 DEFECT. Cum și-a întors banii cumpărătorul păcălit
Un bărbat din Chișinău și-a cumpărat recent un iPhone-7 de la un magazin din capitală, plătind 14 000 de lei.
Peste câteva zile, acesta a observat că telefonul avea un defect - calitatea necorespunzătoare a sunetului în momentul convorbirilor telefonice.
Cumpărătorul a scris imediat o reclamație către agentul economic, dar și la adresa Agenției pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP).
Agenția a dispus o expertiză la Camera de Comerț și Industrie, care a demonstrat că defectele reclamate s-au adeverit.
Agentul economic s-a văzut nevoit să-i întoarcă bărbatului banii pe care acesta i-a achitat pentru telefon.
Potrivit APCSP, cele mai multe reclamații pe care le primește săptămânal se referă anume la calitatea telefoanelor mobile achiziționate de populație. Pe parcursul ultimelor două săptămâni, de exemplu, 13 oameni s-au plâns pe diferite defecte ale telefoanelor cumpărate în R. Moldova.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională