Stăuceni: Și-a cumpărat o mașină de spălat, dar s-a stricat în câteva luni. Numărul de telefon indicat pe certificatul de garanție era GREȘIT
Un bărbat din Stăuceni, suburbie a capitalei, și-a cumpărat în februarie 2017 o mașină de spălat, pentru care a primit un termen de garanție de un an.
După opt luni de la exploatarea acesteia, mașina s-a defectat și cumpărătorul a luat certificatul de garanție și a telefonat la numărul de telefon indicat acolo.
Surpriză, însă! Numărul de telefon indicat pe bonul de garanție era greșit.
Acesta nu s-a dat bătut și l-a găsit pe agentul economic de la care a procurase mașina de spălat. Acesta a trimis specialiști acasă la bărbat care au depistat ce s-a defectat, dar i-au spus că firma nu dispune de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat.
Sugestia a fost ca bărbatul să aștepte până când vor aduce piesele, fără să spună când exact anume se va întâmpla acest lucru, și i-au luat mașina de spălat de acasă.
Așteptarea a durat zile întregi, până când bărbatul a decis să telefoneze la numărul 022 71 14 64 de la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic.
Abia după intervenția inspectorilor de aici, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în mod gratuit.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională