EXPERIMENT în R. Moldova // Ce observă oamenii într-o reclamă la BERE, făcută de un model: Femeile - sloganul, bărbații - fesele
Pentru a testa dacă sexul în publicitate vinde, „Magenta Consulting” a realizat, în 2017, un studiu „Eye Tracking”, separat pentru femei și bărbați, cu o imagine cu sex-appeal de promovare a berii.
Sloganul spunea: „Dacă cel care a inventat degustătorul ar fi băut Skol, acesta ar fi arătat nu așa. Ci așa”.
Studiul a arătat că femeile au citit sloganul, s-au uitat la fața modelului și i-au analizat silueta. S-au gândit, probabil, cât de comod ar fi să bei la nivelul din cea de-a doua poză și au observat marca băuturii alcoolice. Au remarcat și canapeaua de pe fundal - cât de atente sunt la detalii!
Bărbații, însă, au reacționat cu instinctele. S-au uitat la fese și au ignorat sloganul. Au privit din nou la fese și la senzualitatea cu care modelul bea. Au observat cel mai important element – denumirea berii Skol. Canapeaua din spate - niciunul nu a remarcat-o.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională