A dat 18 mii de lei pentru un telefon, dar la scurt timp s-a defectat. Deși a încercat să dovedească vina cumpărătorului, vânzătorul a fost nevoit să-i plătească acestuia paguba
Un cetățean din R. Moldova și-a cumpărat, în luna mai curent, un telefon, achitând pentru acesta 18 mii de lei.
La scurt timp, bărbatul și-a dat seama că bunul pentru care a plătit bani buni s-a dovedit a fi defect și a cerut explicaii de la agentul economic de la care a cumpărat telefonul.
Acesta a scris o petiţie către agentul economic, prin care a solicitat restituirea tuturor banilor plătiți pentru telefon. Deși avea la dispoziție 14 zile să demonstreze vina consumatorului în ceea ce privește deficiențele apărute la produsul vândut sau de a satisfice reclamația consumatorului, vânzătorul nu a focut niciuna, nici alta.
Expertiza tehnică a telefonului a fost efectuată de o instituție specializată, dar agentul economic așa și nu a reușit să demonstreze vina consumatorului.
Sătul să aștepte, omul s-a adresat la Agenție pentru Protecția Consumatorului care a rezolvat amiabil acest caz. Până la urmă, agentul economic i-a restituit cumpărătorului contravaloarea telefonului în sumă de 18 mii de lei.
Ce se întâmplă dacă înghiți sâmburii de măsline? Nici nu-ţi imaginezi
Marina Tauber oferă DETALII despre mitingul de duminică. Deputata infirmă că s-ar pregăti destabilizări: „Va fi o acțiune pașnică. Protestele, mitingurile sunt acțiuni democratice”
Friptură pe bază de AER. Nu este o glumă