Campania de Crăciun este o fetiţă pe nume Lily care privind într-una din seri prin telescop e uimită de ceea ce observă: un om pe Lună.

Fetiţă de şase ani încearcă să ia legătura cu bătrân care locuieşte singur pe lună. Micuţa îl spionează cu ajutorul unui telescop şi se chinuie să îi trimită un mesaj pentru a-i spune că nu este singur de Crăciun. Dar nici avionul de hârtie, nici arcul cu săgeţi nu dau rezultate. Doar magia din ziua de Crăciun face ca cei doi să se întâlnească.

Modul în care regizorul Kim Gehrig reuşeşte să împlinească dorinţa fetei şi să aducă lacrimi de bucurie pe obrazul brăzdat de vreme al bătrânului este surprinzător şi emoţionant.

Pentru această campanie de Crăciun au fost cheltuiţi aproximativ şapte milioane de lire. La doar câteva ore de la lansare clipul a câştigat inimile fanilor care au votat spotul drept cea mai frumoasă reclamă de Crăciun din toate timpurile.

Clipul a fost vizualizat de aproape 18 milioane de oameni din întreaga lume.