Nume
Parola
Vizualizări: 4364
Cum atragem clienţii noi? Afla la seminarul aplicativ-practic cu expert german
Chisinau, Centrul de formare antreprenorială, 27 Octombrie 2015 — Vă promitem că această sesiune vă va ajuta să gestionaţi interacţiunea cu clienţii noi.

Aspecte cheie
• Planificarea oportunităţilor de vânzare
 Cum identificați potențialul de afaceri?
 Cercetăm profiluri valoroase
 Crearea unei strategii de abordare
 Stabilirea unei programări cu perspectivă

• Cercetări prealabile & cold-calling (apeluri telefonice nesolicitate)
 De ce cercetările prealabile sunt esențiale pentru succesul meu?
 Care este scopul real al cercetărilor prealabile?
 Cum ne acomodăm pentru cold calling?
 Actualizarea sistemului de operare mintal
 Starea de frică

• Planificarea mişcărilor "deschise"
 Răspuns la întrebarea cu perspectivă: De ce ar trebui să vorbesc cu tine?
 Realizarea unei declaraţii destoinice de 20 sec.
 Crearea unei scrisori temeinice de stabilire a unei întrevederi
 Cîştigarea competiţiei prin CVP (cea mai valoroasa propunere)
 Cinci paşi în planificarea apelurilor

• Anatomia unei conversații prospectare
 7 pași pentru a avea o conversație inițială de success
 Pregătirea întrebărilor înainte de apel
 Ce întrebări adresăm
 Adresarea întrebărilor de "Cîştig sporit"
 Cum ascultăm activ?

• Gestionarea obiecţiilor şi scuzelor
 Cum "gardianul" devine prietenul meu
 Gestionarea obiecţiilor
 Schimbarea situaţiei prin răspunsuri ordinare

Trainer: Hans - Juergen Reichel, Germania - trainer şi coach în management şi vânzări, expert Senior Experten Service. Competenţe:planificare strategică, business intelectual, service-management, logistică şi marketing.

La finele training - ului participanţii vor primi: Adeverinţa a CCI a RM

Data: 5-6 noiembrie 2015 (training de două zile, 16 ore acad, de la 9.00 pînă la 16.30)

Condiţii şi înscrieri: tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: seminar@chamber.md