Google se folosește de adresa ta de email ca să-ți trimită reclame

by Genko Genko
Distribuiti mai departe...

Google este pe cale să lanseze o nouă unealtă, numită Costumer Match, care le va permite agențiilor de publicitate să țintească mai bine reclamele, folosindu-se de adresa ta de email.

Pentru ca publicitarii să se poată folosi de informațiile despre tine, tot ce trebuie să faci este să fii logat la un cont Google și să fi oferit adresa ta de email unui magazin online, atunci când ai cumpărat ceva de pe internet sau pur și simplu te-ai înscris la un program de fidelitate.

Google susține că adresele de email vor fi anonime, ceea ce înseamnă că nu se vor putea crea profiluri personalizate pentru fiecare individ. Totuși, companiile vor putea alcătui liste care să cuprindă obiceiuri ale consumatorilor, folosindu-se de informațiile furnizate de lucrurile pe care le urmăresc pe YouTube, sau istoricul căutărilor de pe Google. Acest lucru le va ușura munca de a-ți trimite exact reclamele care cred ei că te-ar interesa și te-ar convinge să cumperi produsul.

De exemplu, Google le va permite magazinelor online să-ți încarce adresa de email pe Costumer Match pentru a-ți putea trimite reclame atunci când te uiți la ceva pe YouTube, cauți pe Google, sau îți verifici mesajele de pe email. De asemenea, unealta Google le permite companiilor să-și creeze îmbunătățească strategia și să cunoască mai bine cumpărătorii, folosindu-se de informațiile cu privire la comportamentul lor online.

Potrivit celor de la The Verge, Google caută noi forme prin care să facă bani din publicitate, mai ales că mulți consumatori se îndreaptă spre dispozitivele mobile, unde potențialul producerii de profit este redus. Viața lui Google este complicată de alți giganți ai tehnologiei precum Apple sau Facebook, care ori permit blocarea reclamelor, cum face Apple, sau Facebook, care încorporează tot în rețeaua socială, de la știri la videoclipuri, iar utilizatorii nu prea mai au motive să exploreze alte părți ale internetului.

Prin utilizarea adreselor de email, Google poate obține sume mai importante, datorită faptului că reclamele sunt mai bine țintite consumatorilor, iar asta reprezintă un beneficiu atât pentru companiile care vând produsele împreună cu agențiile de publicitate, cât și pentru Google. Compania susține că unealta Costumer Match este un produs care îți protejează viața privată, dar asta nu va calma utilizatorii care vor observa că Google le va afișa reclame din ce în ce mai precise.


Distribuiti mai departe...

CITIȚI ȘI...