Ce competiţii vor fi bifate?
UEFA Champions League, Supercupa UEFA, finala UEFA Futsal Champions League şi finala UEFA Youth League, pentru următoarele două sezoane – 2022/23 şi 2023/24.
William Liu, Preşedinte Global Marketing, OPPO:
„Suntem încântaţi să colaborăm cu UEFA şi să lucrăm împreună pentru a inspira fanii fotbalului în timpul competiţiilor”.
Guy-Laurent Epstein, Director de Marketing, UEFA:
„Suntem încântaţi să îi urăm bun venit lui OPPO în familia UEFA, alături de cea mai mare competiţie de club din lume – UEFA Champions League.
OPPO este un lider global în tehnologia mobilă şi împreună aşteptăm cu nerăbdare să avansăm eforturile noastre de a conecta şi inspira fanii fotbalului din întreaga lume”.
Unite sub campania “Inspiration Ahead” a OPPO, cei doi parteneri vor „evidenţia momentele importante care se petrec în joc şi în atmosfera jocului“.
Momentele de inspiraţie surprinse în timpul meciurilor vor fi distribuite într-o galerie OPPO de pe site-ul UEFA Champions League şi pagina dedicată OPPO de pe site-ul UEFA Champions League.
Parteneriatul va pune în valoare terminalele OPPO, seriile Find şi Reno, precum şi produsele OPPO IoT noi şi viitoare, cum ar fi căştile şi un nou smartwatch al producătorului.
Producătorul de smartphone-uri este deja în al patrulea an de parteneriat cu Wimbledon şi Roland Garros, fiind totodată şi partener global al Consiliului Internaţional de Cricket (ICC).
OPPO are o prezenţă în peste 50 de ţări şi regiuni, cu mai mult de 40.000 de angajaţi.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați site-ul official OPPO: https://www.oppo.com/md
Această categorie conține materiale publicitare, texte sau comunicate de presă plătite.
Redacţia UNIMEDIA nu poartă răspundere pentru conținutul acestor materiale.