(video) Ceban, la ședința Primăriei: „Cum spune doamna prim-ministră, un sfârșit de săptămână cât mai productiv”

Primarul General, Ion Ceban, a convocat astăzi, 18 iulie, ședința operativă a serviciilor municipale. Pe ordinea de zi sunt 8 subiecte.

Foto: UNIMEDIA

11:10 Ședina s-a încheiat.

11:00 Alexei Grosu, șef-adjunct al Direcției de Poliție Chișinău prezintă raportul cu privire la ordinea publică în Municipiul Chișinău.

10:44 Igor Gârlea, șef al Î.M. Regia „Autosalubritate” prezintă informații privind evacuarea deșeurilor din municipiul Chișinău.

10:39 Irina Gutnic, director S.A. „Apă - Canal Chișinău” prezintă Informații cu privire la situația nivelului apei în bazinul râului Nistru și activitatea stației de pompare a apei pentru municipiul Chișinău.

10:35 Victoria Covali, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi” prezintă raportul cu privire la la executarea lucrărilor de deratizare și dezinsecție în subsolurile blocurilor locative, combaterea ambroziei și a căpușelor în zonele verzi, precum și lucrările de curățare a arborilor și întreținere a bazinelor acvatice și plajelor în sezonul estival.

10:21 Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport prezintă raportul cu privire la la funcționarea taberelor de odihnă pentru elevi și desfășurarea lucrărilor de reparații în școli.

10:08 Boris Gîlcă, șef al Direcției generale asistență medicală și socială prezintă raportul cu privire la măsurile întreprinse în domeniul social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău. 

10:00 Ședința a început. 

Urmărește live pe UNIMEDIA: 


Ordinea de zi a şedinţei din 18 iulie 2022:

1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în domeniu social și de sănătate la nivelul municipiului Chișinău.
Raportor: Boris Gîlcă, șef al Direcției generale asistență medicală și socială.

2. Raport cu privire la funcționarea taberelor de odihnă pentru elevi și desfășurarea lucrărilor de reparații în școli.
Raportor: Andrei Pavaloi, șef adjunct al Direcției generale educație, tineret și sport.

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Vitalie Mihalache, șef al Direcției generale transport public și căi de comunicație.

4. Raport cu privire la executarea lucrărilor de deratizare și dezinsecție în subsolurile blocurilor locative, combaterea ambroziei și a căpușelor în zonele verzi, precum și lucrările de curățare a arborilor și întreținere a bazinelor acvatice și plajelor în sezonul estival.
Raportori: Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare;
Victoria Covali, administrator interimar al Î.M. „Asociația de gospodărire a spațiilor verzi”.

5. Informație cu privire la situația nivelului apei în bazinul râului Nistru și activitatea stației de pompare a apei pentru municipiul Chișinău.
Raportor: Irina Gutnic, director S.A. „Apă - Canal Chișinău”.

6. Informație privind evacuarea deșeurilor din municipiul Chișinău.
Raportor: Igor Gârlea, șef al Î.M. Regia „Autosalubritate”.

7. Raportul pretorilor cu privire la implementarea proiectelor de amenajare și reabilitare din capitală.
Raportori: pretorii de sector.

8. Raport privind ordinea publică în Municipiul Chișinău.
Raportor: Alexei Grosu, șef-adjunct al Direcției de Poliție Chișinău.


Pub