FinComBank lansează serviciul de programare online a vizitei la bancă

Pentru a reduce timpul de așteptare la ghișeele Băncii și a spori eficiența acordării serviciilor bancare, FinComBank a lansat posibilitatea de programare online a vizitelor la Bancă. Serviciul dat poate fi accesat folosind aplicația Earlyone disponibilă în Google Play și App Store.

Foto: FinComBank

La momentul actual, serviciul dat este disponibil în incinta a două Sucursale din capitală:

  • Sucursala nr.1, str. A. Pușkin 26,

  • Sucursala nr.6, pe bd. Moscovei, 9.

Lista unităților unde va fi disponibilă programarea online la bancă urmează să fie completată în viitorul cel mai apropiat cu alte subdiviziuni. În același timp, subliniem că programarea prin aplicația Earlyone poate fi făcută pentru o gamă vastă de servicii bancare: consultații pentru obținerea unui credit sau deschiderea unui depozit; deschiderea sau închiderea contului curent; efectuarea sau primirea unui transfer național sau internațional; deschiderea, închiderea sau reemiterea unui card; alimentarea cardului cu numerar sau retrageri de numerar de pe cont; precum și alte servicii, cum ar fi leasing sau asigurarea, schimb valutar etc.


Cum poate fi programată online vizita la bancă? Pentru aceasta clientul trebuie:

  • să descarce gratuit aplicația Earlyone din Google Play sau App Store;
  • să selecteze „Moldova” în secțiunea ”Țări”;
  • să selecteze localitatea în secțiunea „Orașe”;
  • să butoneze inscripția „FinComBank”;
  • să selecteze sucursala dorită;
  • să selecteze operațiunea bancară de care ai nevoie;
  • să selecteze data și ora vizitei;
  • să tasteze butonul „Creare tichet”;
  • pentru activarea tichetului, codul obținut urmează a fi introdus în terminalul „Rând electronic”, amplasat în incinta sucursalei, îndată ce clientul se prezintă la sediul băncii.

Aplicația îi va reaminti periodic despre data și ora programării prin Push-notificări, iar, în caz de necesitate, acesta are posibilitatea de a anula sau de a reprograma vizita la FinComBank.

Totodată, pe lângă programarea online a vizitei la bancă, în cadrul sucursalelor enumerate mai sus, a fost introdus anterior și sistemul automatizat „Rând electronic”, care, la rândul său, facilitează optimizarea procesul de deservire și de sporire a gradului de confort al clienților FinComBank, precum şi de reducere a timpului de așteptare în subdiviziunile Băncii. Astfel, clientul obține un tichet cu numărul de ordine pentru operațiunea bancară solicitată, iar când îi ajunge rândul, acesta este invitat la ghișeu sau la consultantul care îl va deservi. De asemenea, pe ecranul amplasat în zona de așteptare, clientul poate urmări numărul de ordine disponibil la acel moment.

Diminuează timpul de așteptare, programează-te online! Te așteptăm cu drag la bancă, unde vei beneficia de consultanță personalizată şi vei obține soluții financiare rapide şi eficiente!

FinComBank – într-un pas prin viață!

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați:
Теl.: (+373-22) 26-99-99
Website: www.fincombank.cоm


// console.log('no ads situation')