Avertismentul alarmant al șefului Facebook: Ce a spus Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg a făcut un anunț îngrijorător pentru angajații săi, aproximativ 78.000 la nivel global. Șeful Facebook i-a avertizat că gigantul din social media se confruntă cu „una dintre cele mai grave perioade de declin economic din istoria recentă”, informează Playtech.ro

Foto: Profimedia Images

Ca măsură imediată, compania urmează să reducă angajările și alocările de resurse pentru a rezista impactului. Meta și-a revizuit în scădere planurile privind angajările în acest an, cu circa 30%, de la un obiectiv inițial de 10.000 de noi angajați, conform Retuers.

Zuckerberg le-a spus angajaților că trebuie să se aștepte să facă aceeași muncă cu mai puține resurse și că performanțele lor vor fi notate mai strict.

„Cred că unii dintre voi ar putea decide că acest loc nu este pentru voi, iar această auto-selecție este în regulă. În mod realist, probabil că există o grămadă de oameni în cadrul companiei care nu ar trebui să fie aici”, a zis Zuckerberg, citat de Reuters.

Ca referință, veniturile din publicitate ale Meta au fost puternic afectate de o modificare a setărilor de confidențialitate introdusă de Apple la sistemul său de operare pentru mobil, care limitează volumul de date personale ale utilizatorilor ce pot fi colectate de Facebook și Instagram. Anul acesta, în iarnă, Meta a raportat rezultate financiare sub estimările analiștilor pentru ultimul trimestru din 2021, evoluție sancționată prompt de investitori.

Ca efecte, capitalizarea companiei s-a redus cu aproximativ 230 miliarde de dolari într-o singură zi, cel mai mare declin înregistrat vreodată de o companie listată pe bursa de la New York.

Mark Zuckerberg a făcut un anunț îngrijorător pentru angajații săi, aproximativ 78.000 la nivel global. Șeful Facebook i-a avertizat că gigantul din social media se confruntă cu “una dintre cele mai grave perioade de declin economic din istoria recentă”.

Ca măsură imediată, compania urmează să reducă angajările și alocările de resurse pentru a rezista impactului. Meta și-a revizuit în scădere planurile privind angajările în acest an, cu circa 30%, de la un obiectiv inițial de 10.000 de noi angajați, conform Retuers.

Zuckerberg le-a spus angajaților că trebuie să se aștepte să facă aceeași muncă cu mai puține resurse și că performanțele lor vor fi notate mai strict.

„Cred că unii dintre voi ar putea decide că acest loc nu este pentru voi, iar această auto-selecție este în regulă. În mod realist, probabil că există o grămadă de oameni în cadrul companiei care nu ar trebui să fie aici”, a zis Zuckerberg, citat de Reuters.

Ca referință, veniturile din publicitate ale Meta au fost puternic afectate de o modificare a setărilor de confidențialitate introdusă de Apple la sistemul său de operare pentru mobil, care limitează volumul de date personale ale utilizatorilor ce pot fi colectate de Facebook și Instagram. Anul acesta, în iarnă, Meta a raportat rezultate financiare sub estimările analiștilor pentru ultimul trimestru din 2021, evoluție sancționată prompt de investitori.

Ca efecte, capitalizarea companiei s-a redus cu aproximativ 230 miliarde de dolari într-o singură zi, cel mai mare declin înregistrat vreodată de o companie listată pe bursa de la New York.

De la apariția TikTok pe piață, Meta, compania mamă a Facebook, s-a confruntat cu suficiente probleme legate de concurență. În mod evident, gigantul chinez a reușit să detroneze o rețea de socializare care părea de neoprit, pe sistemul „regele a murit, trăiască regele!”.

Cu utilizatori din ce în ce mai inactivi, Meta lui Mark Zuckerberg s-a văzut în postura de a regândi anumite strategii și, pe ici-pe colo, chiar să reducă din banii pe care îi dă. Picajul abrupt suferit de Facebook se vede direct în cifre. Iar când banii se împuținează, trebuie să iei măsuri pentru a te reechilibra financiar, iar pe alocuri chiar să începi regândirea de la zero a conceptelor care, în mod evident, nu se mai pliază pe cerințele de nișă ale momentului.


Pub