Instagram inovează Reels: Ce e nou pe platformă

Meta a anunțat lansarea mai multor API-uri pentru Instagram Reels, pe care dezvoltatorii le vor putea folosi pentru a dezvolta aplicații, informează Playtech.ro

Foto: playtech.ro.

Reels concurează acerb cu TikTok. Astfel, Meta a lansat mai multe API-uri care pot fi folosite pentru a integra în aplicații mai multe funcții care să interacționeze cu Reels. API-urile vizează publicarea, comentariile, căutările, tag-urile, descoperirea și partea de analytics.

Mai exact, dezvoltatorii vor putea folosi API-urile pentru a programa Reels și pentru a obține valori de interacțiune socială pentru Reels. Dezvoltatorii pot publica și Reels pe conturile Instagram Business folosind noile API-uri. De asemenea, API-urile vor permite dezvoltatorilor să răspundă la comentarii, să șteargă comentarii, să ascunde/afișeze comentariile și să dezactiveze/activeze comentariile pe Reels.

În plus, dezvoltatorii vor putea găsi Reels publice care au fost etichetate cu anumite hashtag-uri. Dezvoltatorii vor putea, de asemenea, să identifice Reels în care a fost etichetată sau menționată o companie Instagram sau un alias al creatorului.

Așadar, cu aceste API-uri, dezvoltatorii pot construi aplicații cu care să se posteze pe conturile de Instagram Business (inclusiv prin programarea postării la o anumită oră), să se modereze comentariile, să se găsească tag-urile care menționează un anumit cont și să ofere informații despre performanța postărilor. În acest mod, brandurile își pot construi propriile platforme prin care să posteze și să gestioneze toate aspectele ce țin de clona de TikTok a Instagram.

Deocamdată, doar 25% dintre aceștia pot accesa noile API-uri. Cu toate astea, Meta spune că, până pe 6 iulie, oricine le va putea folosi.


Pub