image
Sursa foto: Profimedia

Lovitura dată de PSG! Cum i-a băgat Leo Messi în conturi nu mai puțin de 700 de milioane de euro

Mutarea lui Leo Messi (35 de ani) de la Barcelona la PSG în vara lui 2021 a fost lovitura anului în fotbalul mondial. Toată lumea se aștepta ca argentinianul să-și încheie cariera pe Camp Nou, însă problemele financiare ale catalanilor l-au forțat să plece.

Astfel, Messi a ajuns la PSG. Starul sud-american, plătit cu 39 de milioane de euro pe sezon, nu a avut un start foarte apreciat în tricoul parizienilor, însă a încheiat primul său an pe Parc des Princes cu 11 goluri și 15 pase decisive, plus titlul de campion în Ligue 1.

Transferat din postura de jucător liber de contract, PSG a dat lovitura cu aducerea lui Leo Messi. Potrivit Marca, în primul său an la Paris, argentinianul i-a adus aproximativ 700 de milioane de euro campioanei Franței.

În principal, transferul lui Messi a atras foarte mulți sponsori. Paris Saint-Germain a raportat 10 noi contracte de sponsorizare, iar sumele au crescut considerabil: ”Avem cu siguranță o creștere importantă. De la înțelegeri între trei și cinci milioane de euro am ajuns la unele între cinci și opt milioane. Deci, impactul este major”, a declarat Marc Armstrong, directorul de marketing al lui PSG.

În plus, parizienii au înregistrat creșteri fără precedent pe piața criptomonedelor, ajungând la venituri de 300 de milioane de euro. ”Am încheiat un acord cu criptomonede înainte de a semna Messi și în săptămânile următoare prețul a crescut vertiginos pentru că oamenii au arătat mai mult interes”, a mai spus Armstrong.

De asemenea, vânzările de tricouri a crescut exponențial. La jumătatea sezonului precedent, PSG înregistra deja cifrele pe care le avea la finalul stagiunii 2020/2021. În primele trei ore de când s-au pus în vânzare tricouri cu numele lui Messi, PSG a obținut nu mai puțin de 933.000 de euro. Iar cererea este enormă, dar clubul nu o poate satisface.

”Nu se pot produce o mulțime de tricouri în plus. Am atins plafonul. Nimeni nu poate satisface această cerere. Vindem deja foarte multe tricouri, poate mai multe decât orice altă echipă din lume pentru un jucător, și asta ne pune la următorul nivel”, a afirmat oficialul lui PSG.

Nu în ultimul rând, Leo Messi i-a ajutat pe cei de la PSG să crească vertiginos la numărul de urmăritori pe rețelele sociale, iar meciurile echipei de pe Parc des Princes se joacă întotdeauna cu casa închisă, ceea ce generează venituri excelente.

Citeşte mai mult despre

Noutăţile partenerilor

comentarii: