Comisia Europeană a deschis o anchetă asupra tehnologiei publicitare Google în 2021, după doi ani de consultări informale. Oficialii concurenței au menționat, de asemenea, îngrijorări cu privire la potențialele restricții privind modul în care platformele de anunțuri rivale pot difuza anunțuri YouTube și faptul că agenții de publicitate trebuie să utilizeze serviciile Display & Video 360 și Google Ads.
Investigația se concentrează asupra faptului dacă Google, o divizie a Alphabet, și-a oferit un avantaj nedrept în spațiul publicitar digital prin limitarea datelor utilizatorilor pe care agenții de publicitate și platformele de publicitate rivale le pot accesa.
Reuters raportează că această concesiune a Google i-ar putea ajuta să soluționeze cazul și să evite o amendă de până la 10% din cifra de afaceri globală. Ca referință, Alphabet a generat venituri de 257 de miliarde de dolari în 2021. Cu toate acestea, se crede că Google va trebui să abordeze alte preocupări pentru a rezolva ancheta.
Autoritatea pentru Concurență și Piețe din Marea Britanie analizează, de asemenea, practicile de tehnologie publicitară ale companiei. În SUA, senatorii au depus luna trecută un proiect de lege cu sprijin bipartizan care ar distruge afacerea publicitară a companiei dacă ar deveni lege.
Potrivit legislației, suntem obligați să cenzurăm comentariile ce incită la ură, reprezintă atac la persoană sau conțin cuvinte necenzurate.
Vă îndemnăm la discuții decente!