Denumirea reușită a brandului reprezintă unul dintre factorii de succes ai prosperității afacerii tale. Cea mai populară metodă de a numi afacerea este prenumele proprietarului sau al proprietarei ori prenume arhicunoscute deja. După această formulă populară au mers și agenții economici din Bălți care și-au denumit magazinele și nu doar magazinele.
Ținem să precizăm că unele denumiri de „unități comerciale” prezentate în acest articol fac parte din rețele naționale de farmacii, magazine online sau supermarketuri.
Mai mult, am consultat platforma Agenției Servicii Publice ca să aflăm numărul acestor prenume înregistrate în Moldova.
Diana – 21 465 de prenume
Nazar – 365 prenume
Elle – 1 prenume
Ilenuța – 4 prenume
Bianca – 2 601 prenume
Alina – 21 820
Cleopatra – 428
Felicia – 3 053
Gabriel – 6 482, Gabriela – 9 306
Lucia – 7 008
Ruslan – 13 868
Victoria – 33 366
Leonid – 9 975
Cristina – 35 261
Azalia – 13
Slavena – 1
Linella – 1
Darwin – 3