Interzicerea importului de alcool din Federația Rusă din cauza operațiunii militare în Ucraina a avut un impact negativ asupra producătorului de vodcă „Ruskii Standart” și „Zelionaia Marka” – Grupul de companii Rust Tariko. Conform rezultatelor din ianuarie-aprilie, grupul a redus producția de vodcă cu 14% și a pierdut teren în fața Tatspirtprom și Alcoholic Siberian Group (ASG). Între timp, cele mai vizibile rate de creștere sunt demonstrate de producători care livrează pe piață votcă la prețuri mici, scrie Kommersant.
Conform rezultatelor din ianuarie-aprilie a acestui an, au existat modificări în lista liderilor în producția de vodcă din Rusia, potrivit datelor participanților de pe piață. GC „Rugina” („Ruskii Standart””, „Zelionaia Marka”) Rustam Tariko a redus producția cu 14%, la 2,1 milioane de decilitri și s-a clasat pe locul patru față de doi unde era anterior. Al doilea a fost Tatspirtprom (Moneda Rusă, Khanskaya), care și-a crescut producția cu 15%, până la 2,6 milioane decalitri. Iar locul trei a fost ocupat de ASG („Five Lakes”, „White Birch”) cu 2,26 milioane decalitri, adică cu 23% mai mult decât cu un an în urmă. Grupul Beluga (Belenkaya, Arkhangelskaya) a crescut producția cu 11% la 3,1 milioane decalitri, păstrându-și primul loc. Potrivit EGAIS, producția totală de vodcă din Federația Rusă în ianuarie-aprilie a crescut cu 10,9%, vânzările cu amănuntul – cu 7,1% față de an.
Distileria Tula 1911, care produce vodcă sub propriile mărci Medved, Starley, Penega și îmbuteliază, de asemenea, o serie de mărci sub contract, inclusiv Finsky Ice, a arătat cea mai mare dinamică printre cei mai mari zece producători de vodcă. În primele patru luni, fabrica a crescut îmbutelierile cu 84%, până la 909 mii decilitri. Compania asociază dinamica cu extinderea portofoliului de mărci și preconizează că până la sfârșitul anului va ajunge la o producție de până la 4 milioane de decalitri. Și sursele Kommersant de pe piață indică faptul că cererea pentru produsele Distileriei Tula 1911 este asigurată de vodca din segmentul de preț cel mai mic. Deci, „Starley” în „Roșu și alb” costă 289,99 ruble pentru 0,5 l. Reprezentantul producătorului spune că este prezent în diferite segmente, deși „bătălia principală” este în segmentul de până la 300 de ruble. Conform previziunilor lui Serghei Lebedev, segmentele premium și de masă continuă să crească pe piața vodcii.
Pentru mai multă diversitate și comoditate, urmărește contul nostru de INSTAGRAM!