Maib – de 31 de ani banca oamenilor buni!

10 Mai 2022, 20:49
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
10 Mai 2022, 20:49 // Actual //  Lupu Eduard

Salut! Sunt maib – banca ta, a oamenilor buni! Astăzi sunt deja copil mare – de 30+1 ani alături de tine, familia și amicii tăi! De 372 de luni îmi fac prieteni noi, de încredere, cu unii suntem deja și parteneri, pentru că am o pasiune înnăscută pentru afaceri și antreprenori.

Părinții m-au învățaț să fiu amabil și profesionist, așa că înainte de a-ți prezenta mai multe despre ce fac, hai să-ți spun cine sunt.

Anul nașterii: Sunt milenial, Generația Y, din 1991. În certificatul de naștere sunt Moldova Agroindbank, dar prietenii îmi spun maib, numele meu agile.

Reședință: m-am născut și locuiesc în Republica Moldova, țara pe care o iubesc și care crește odată cu mine.

Părinții: mama și tata sunt oameni care iubesc cifrele și care mi-a oferit cei mai buni 7 ani de-acasă, mi-au inspirat valori bune de urmat. Acum am o familie mare, peste 2400 de angajați și o echipă de top management admirabilă. Le mulțumesc că au încredere în mine.

Copii: Eu îmi spun copil mare, dar am devenit deja părinte – copiii mei, maib leasing (20 de ani) și Moldmediacard (22 ani), iubesc și ei cifrele și domeniul bancar.

La 31 de ani am realizat o mulțime de proiecte pentru și alături de tine. Îmi place să facem echipă comună și să împărțim aceleași valori – demni de încredere, profesioniști, inovatori, agili, transparenți și cu spirit de echipă. Îmi place să fiu o bancă orientată către clienți – mă simt utilă atunci când ne vedem în sucursale și căutăm împreună soluții eficiente pentru necesitățile tale sau atunci când ne dăm întâlnire digital – prin maibankmaibusiness sau Internet banking și, în doar câteva clickuri, facem minuni.

Cred că ai observat pasiunea mea pentru inovație, de aceea am ales să fiu agile. Experții Global Banking & Finance Review mi-au oferit 2 ani consecutiv, în 2020 și 2021, premiul „Cea mai digitalizată bancă”. M-am bucurat atât de mult că eforturile depuse au fost apreciate internațional. Știu că și tu iubești digitalizarea și am promis să muncesc și mai mult pentru a fi la un click distanță orice ai face și oriunde te-ai afla.

De 31 de ani sunt o bancă pentru și despre oameni. Ne concentrăm forțele și ideile pentru ca planurile tale personale și de afaceri să crească la superlativ.

Motivația și susținerea în activitate a venit constant și de la partenerii locali și internaționali, cărora le MULȚUMESC – BERD, BEI, Mastercard, Visa, Earlyone, UNHCR, GGF, Primăria Chișinău, băncile corespondente și alte organizații cu care am format relații de încredere.

Declar cu mândrie – la 31 de ani sunt mai mult decât o bancă, sunt prietenul tău și așa vreau să rămânem mereu. Pentru că aniversarea mea este implicit aniversarea oamenilor maib, a angajaților, clienților și partenerilor care contribuie zilnic la realizarea celor mai ambițioase vise.

Îți mulțumesc că ai ales să fii alături de mine și te invit să avansăm împreună la nivelul următor!

Cu iubire,

maib

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 13:46
 // Categoria: Slider // Autor:  MD Bani
25 Apr. 2024, 13:46 // Slider //  MD Bani

Philip Morris International a prezentat Raportul Integrat pentru anul 2023 care demonstrează o creștere semnificativă pe segmentul produselor fără fum. În cadrul unei conferințe la Paris, vicepreședintele Comunicare Globală PMI, Tommaso Di Giovani, a declarat că, în 2023, veniturile companiei provenite din vânzarea produselor fără fum au constituit 36.4%. El a precizat că cea mai bună performanță a fost înregistrată pe 25 de piețe, unde ponderea produselor fără fum în venituri a depășit 50 la sută, scrie InfoMarket.

PMI estimează că la nivel mondial sunt aproximativ 33 de milioane de utilizatori adulți ai produselor lor fără fum, inclusiv 28,6 milioane de utilizatori de dispozitive de încălzire a tutunului. Produsele sunt disponibile pe 84 de piețe din întreaga lume.

Ungaria, Lituania, Portugalia, Grecia și Slovacia se disting ca având cele mai mari cote de piață pentru produsele fără fum. O cotă de piață înaltă a acestor produse sunt raportate, de asemenea, în Republica Cehă, Italia și România. 

„Aceste rezultate demonstrează că ne aflăm pe drumul corect  spre un viitor fără fum”, spune Tommaso Di Giovanni. „Majoritatea investițiilor noastre sunt concentrate în Europa, ceea ce arată importanța acestei regiuni pentru noi. Am început transformarea unităților noastre de producție din Europa, iar acum 7 dintre cele 11 fabrici specializate în producerea tutunului pentru încălzire se află în UE, cele mai mari investiții fiind în fabricile din Otopeni (România) și Bologna (Italia)”, a mai spus Tommaso Di Giovanni.

Acesta a declarat că, în ultimii ani, PMI a investit aproximativ $12,5 miliarde în dezvoltarea și cercetarea produselor fără fum, urmând obiectivul de a dezvolta alternative mai puțin nocive la fumatul tradițional.

Vorbind despre reglementare, Di Giovanni remarcă faptul că disponibilitatea produselor fără fum și accesul  la informațiil despre acestea poate contribui la reducerea ratei fumatului. Un exemplu de politică eficientă este în Suedia, unde popularitatea snusului, un produs fără fum de uz oral, a transformat Suedia în țara cu cea mai mică incidență a cancerului pulmonar din Europa.

„Acolo unde produsele fără fum sunt interzise, iar țigările tradiționale domină piața, observăm mai puține schimbări pozitive în statisticile privind rata fumatului”, a conchis el. De exemplu, în Turcia, Olanda și Brazilia, unde vânzarea produselor fără fum este interzisă, rata fumatului a rămas practic neschimbată în ultimii ani.

În schimb, țările care asigură acces la alternative fundamentate științific, au înregistrat o scădere semnificativă a ratei fumatului. De exemplu, în Suedia, între 2014 și 2022, rata fumatului a scăzut cu 50%, în Noua Zeelandă cu 48%, în Japonia cu 33% și în Regatul Unit cu 29%.

„Acest lucru confirmă importanța inovațiilor și a unei reglementări echilibrate în atingerea obiectivelor de sănătate publică pentru reducerea fumatului”, subliniază Di Giovanni. El mai precizat că politica Suediei de a deveni o „țară fără fum” până în 2025 este un exemplu de strategie de succes în această direcție.

Vicepreședintele Comunicare Globală PMI a declarat că, având în vedere tendințele actuale, Philip Morris International continuă să-și dezvolte produsele fără fum, cu scopul de a oferi fumătorilor adulți o alternativă mai puțin nocivă.

Rezultatele din 2023 subliniază progresul companiei în implementarea strategiei de reducere a riscurilor asociate fumatului și confirmă angajamentul PMI către un viitor fără fum, ceea ce, într-un final, ar putea aduce schimbări semnificative în domeniul sănătății publice la nivel global.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău