Magazinele sociale, luate cu asalt de oameni, pentru prețuri mai mici. Partidul Șor: Acestea sunt o salvare, pe timp de criză

„Mii de oameni merg după pâine la magazinele sociale, lansate la inițiativa liderului Partidului „Șor”, Ilan Șor. Și asta deoarece, în astfel de magazine, acest aliment de bază este vândut la cel mai mic preț posibil. Acest lucru le permite oamenilor să facă economii și să cumpere și alte produse alimentare”, se arată într-un comunicat Partidului „Șor”.

Foto: partidulsor.md

Potrivit formațiunii, oamenii spun că magazinele sociale reprezintă o salvare pe timp de criză. Mai mult pensionarii mai spun că reușesc să facă economii de până la 300-350 de lei pe lună, datorită faptului că procură produse alimentare de la magazinele sociale.

Vladimir Găină, directorul adjunct al companiei „Magazine sociale” a menționat că numărul cumpărătorilor a crescut considerabil, ca urmare a scumpirilor în lanț, din ultima perioadă. „Pâinea este cel mai căutat produs în magazinele noastre. Prețul este mai competitiv față de celelalte magazine. Avem diferite tipuri de pâine. Pâinea socială costă cu doi lei mai puțin”, a precizat el.

În context, liderul Partidului „Șor”, Ilan Șor se arată mulțumit că magazinele sociale, lansate la inițiativa sa, sunt de mare ajutor în această perioadă dificilă, când actuala guvernare urmărește să-i condamne pe oameni la sărăcie și foame.

„Guvernarea ne-a promis vremuri bune, dar de câteva zile ne avertizează că vin vremuri grele, iar cetățenii sunt nevoiți să se descurce cum pot. În timp ce interesul autorităților față de oameni este zero, împreună cu echipa mea, facem tot ce ne stă în putință pentru a atenua efectul scumpirilor în lanț, cărora bieții cetățeni nu le mai pot face față. Pâinea – alimentul de bază, principala sursă de sațietate, care este nelipsită de pe masa cetățenilor noștri, este vândută la magazinele sociale la cele mai mici prețuri posibile. Asta în timp ce în alte magazine prețul pâinii crește ca pe drojdii. Pentru mine și echipa mea este foarte important să fim cât mai aproape de oameni și vom face tot posibilul ca fiecare să aibă ce pune pe masă, indiferent de vreme și vremuri”, a menționat politicianul.

Precizăm că, proiectul magazinelor sociale a fost lansat în 2015, la inițiativa liderului Partidului „Șor”, Ilan Șor. Primul magazin a fost deschis, 6 ani în urmă, în orașul Orhei. În prezent, activează 138 de magazine, dintre care 91 sunt mobile, iar restul – 47 sunt staționare. Numărul beneficiarilor se ridică, în prezent, la aproximativ 400 de mii: pensionari, veterani de război, familii numeroase și persoane cu venituri mici.



Pub