Kaufland Moldova anunță un suport de 10 milioane de lei pentru refugiații ucraineni

În această perioadă dificilă, Kaufland se alătură eforturilor comunitare de suport pentru refugiații din Ucraina. Prin intermediul asociațiilor neguvernamentale partenere, în colaborare cu autoritățile naționale și locale, compania va oferi bunuri în valoare de 10 milioane de lei: produse alimente neperisabile și articole de igienă.

Lista necesităților și volumul donațiilor vor fi completate constant, iar contribuția Kaufland va fi realizată etapizat, în coordonare cu instituțiile responsabile.

Astfel, primul lot de produse de primă necesitate, în valoare de 500.000 MDL, a fost direcționat în parteneriat cu Organizația Internațională pentru Migrație (OIM Migration) către Centrul Unic de gestiune a crizei autorizat de Guvernul Republicii Moldova.

De asemenea, au fost alocate ajutoare umanitare în parteneriat cu Banca de Alimente către centrele de refugiați aflate în gestiunea Primăriei Chișinău,  precum și către CCF Moldova care operează la punctele de trecere a frontierei din nordul țării și către centrul de refugiați al ASEM.

Totodată, începând din 10 martie, Kaufland Moldova va asigura cina pentru 300 de refugiați ucraineni din trei centre de plasament din Mun. Chișinău și Mun. Bălți.

Kaufland a demonstrat de fiecare dată că este un partener social de încredere pentru comunitatea în care își desfășoară activitatea. Și în aceste momente dificile dovedim solidaritate și implicare, oferind sprijin într-un mod cât mai rapid și eficient. Anume această atitudine face diferența. Prin contribuțiile noastre vrem să susținem efortul autorităților și organizațiilor partenere care în prezent sunt focusați pe gestionarea crizei refugiaților”, a menționat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Retailerul continuă astfel seria acțiunilor de susținere a refugiaților din Ucraina. Amintim că, la începutul crizei umanitare, în parteneriat cu Banca de Alimente și Primăria Municipiului Chișinău a fost lansat o colectă de alimente și produse de igienă în 4 magazine Kaufland din Republica Moldova.

Ținem să menționăm că, Grupul Schwarz, din care fac parte retailerii Lidl și Kaufland, donează bunuri în valoare de 10 milioane de euro, un ajutor rapid pentru Ucraina. Ajutorul constă în alimente neperisabile, textile de uz casnic, articole de igienă și alte produse de strictă necesitate.

Despre Kaufland Moldova

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1 300 de magazine în 8 țări, 132 000 de angajați și o rețea de 6 magazine în Republica Moldova. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Compania crede în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia. De aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.md.

Preluarea textelor de pe Moldova.org se realizează doar în limita maximă de 2000 de semne, cu 2 link-uri directe spre articolul citat în prima și ultima propoziție a fragmentului preluat. Fotografiile/infograficele de pe platforma moldova.org pot fi preluate în număr de maxim 2 bucăți per material și doar cu menționarea Moldova.org și numele autorului/autoarei.