Începând cu 24 februarie, ASP înregistrează un număr sporit de solicitări de perfectare a actelor de identitate

ASP
Foto: asp.md

Începând cu data de 24 februarie 2022, Agenția Servicii Public (ASP) continuă să înregistreze un număr sporit de solicitări de perfectare a actelor de identitate în anumite centre multifuncționale din țară.

În prezent, cele mai solicitate documente sunt pașapoartele, buletinele de identitate și certificatele de naștere.

În perioada 24 februarie 2022-1 martie 2022 au fost recepționate:
# 17 174 de cereri de perfectare a pașaportului (în ziua adresării – 613; în termen de o zi lucrătoare – 5 855; cinci zile – 3 326; zece zile – 1 950; 20 de zile – 5 430);
# 3 110 cereri de perfectare a buletinului de identitate (în ziua adresării – 69; în termen de o zi lucrătoare – 825; cinci zile – 409; zece zile – 312; 20 de zile – 1 495);
# 1 040 de certificate de naștere și 1 300 de duplicate ale certificatelor de naștere.

În perioada 1 martie 2022-7 martie 2022 au fost recepționate:
# 25 846 de cereri de perfectare a pașaportului (în ziua adresării – 393; în termen de o zi lucrătoare – 8 514; cinci zile – 4 431; zece zile – 3 708; 20 de zile – 8 800);
# 4 458 de cereri de perfectare a buletinului de identitate (în ziua adresării – 97; în termen de o zi lucrătoare – 1 234; cinci zile – 551; zece zile – 530; 20 de zile – 2 046);
# 555 de certificate de naștere și 1 367 de duplicate ale certificatelor de naștere.

Potrivit legislației în vigoare, cetățenii Republicii Moldova își pot perfecta actele de identitate (buletine de identitate și pașapoarte) la orice centru multifuncțional, indiferent de înregistrarea la domiciliu sau reședință.

Lista centrelor multifuncționale o puteți găsi aici.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente