Goana după Bing Dwen Dwen, mascota Olimpiadei de la Beijing. Chinezii stau ore întregi la cozi pentru a cumpăra un ursuleț panda

„Bing Dwen Dwen”, mascota Jocurilor Olimpice de Iarnă de la Beijing, a depășit total așteptările organizatorilor cu privire la vânzare. Oricât de des ar suplimenta stocurile, ursulețul panda dispare din magazine, online și fizice, în cel mult o jumătate de oră. Oamenii se pun la cozi dis de dimineață, cu mult înainte ca magazinele să se deschidă, pentru a pune mâna pe unul dintre suvenirurile cu mascota „Bing”, scrie digi24.ro.

Foto: digi24.ro

Magazinul de suveniruri a fost probabil cel mai râvnit loc la Jocurile Olimpice de Iarnă din acest an, și asta datorită mascotei aleasă de guvernul chinez drept simbol oficial al competiției - Bing Dwen Dwen, un urs panda dolofan.

De când s-a dat start JO, magazinul s-a lăudat cu cozi lungi, de zeci și chiar sute de oameni, în fiecare zi. Un angajat al personalului a declarat pentru CNN că magazinul se deschide abia la ora 10 a.m., dar oamenii încep să se alinieze afară la ora 6 a.m., în speranța că vor putea pune mâna pe unul dintre suvenirurile cu Bing.

Deși angajații au lipit afișe pentru a informa că majoritatea suvenirurilor s-au vândut, oamenii nu au renunțat și au continuat să aștepte pentru a reuși să cumpere ultimele articole rămase în magazin - câteva pin-uri cu ursulețul panda pe schiuri. Printre suvenirurile puse la bătaie se numărau pernele pentru gât, ceainice și căni de ceai, pungi și termosuri.


Pub