‹ adv ›
‹ adv ›
‹ adv ›
vineri, 19 aprilie, 2024
7.2 C
Chișinău
‹ adv ›
HomepageArticoleCCI lansează concursul Marca Comercială a Anului. A fost inclusă o nouă nominalizare

CCI lansează concursul Marca Comercială a Anului. A fost inclusă o nouă nominalizare

‹ adv ›

Comentarii

‹ adv ›

Camera de Comerț și Industrie (CCI) a dat start înscrierilor la Concursurile „Marca comercială a anului” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității”, pentru anul 2021.

Concursul este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a mărcilor comerciale pe piața internă şi externă.

În premieră, anul acesta a fost lansată o nouă nominalizare „Economia Verde”. Aici vor fi premiate cele mai eficiente strategii de îmbunătățire a echității sociale, reducerea riscurilor de mediu și a problemelor ecologice.

La concurs pot participa companiile ce au înregistrat o marcă comercială sau un brand.

Etapele de desfășurare a conscursului sunt următoarele:

  • până la 31 martie, 2022, recepționarea actelor;
  • până la 15 aprilie, prezentarea pachetelor de acte aferente;
  • 4-15 aprilie, desfășurarea unui sondaj de piața în rândul consumatorilor, referitor la mărcile comerciale înregistrate în concurs;
  • 18-29 aprilie, examinarea dosarelelor de către un grup de experți;
  • iunie, 2022, premierea câștigătorilor în cadrul „Galei Businessului Moldovenesc”.

Cea de-a XIX-a ediție, concursul „Marca Comercială a Anului” este realizată în parteneriat Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), Institutul de Standardizare din Moldova (ISM), Centrul Național Anticorupție (CNA) și Centrul Național de Acreditare din Republica Moldova (MOLDAC).

‹ adv ›

Pentru premiul mare – “Mercuriul de Aur”, mărcile comerciale pot fi înregistrate în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele 13, conform criteriilor de profesionalism:

  • Nominalizarea „Economia verde” 
  • Nominalizarea  „Inter”;
  • Nominalizarea  „Liderul anului”;
  • Nominalizarea „Reputație și încredere”;
  • Nominalizarea „Export”;
  • Nominalizarea „Rebranding”
  • Nominalizarea „IMM-ul favorit al anului”;
  • Nominalizarea  „Debutul anului”;
  • Nominalizarea „Marca comercială responsabilă social”;
  • Nominalizarea „Femeia în afaceri”;
  • Nominalizarea ”Business on-line”;
  • Nominalizarea „Aprecierea consumatorilor”;
  • Nominalizarea „Marca locală”.

După cum a informat președintele CCI Sergiu Harea:

„Concursul „Marca comercială a anului” a fost inițiat în anul 2003 și are drept scop promovarea practicilor de succes în domeniul businessului, familiarizarea consumatorilor cu cele mai bune mărci de pe piața autohtonă, precum și remarcarea celor mai competitive întreprinderi din Republica Moldova iar „Premiul pentru realizări în domeniul calităţii bunurilor și serviciilor”, care este la cea de a 8-a ediție, are drept scop de a identifica companiile ce au implementat cu succes managementul calității și promovează abordările moderne ale calității.”

Pentru mai multe detalii accesați următorul link.

‹ adv ›

Advertoriale

‹ adv ›
‹ adv ›

Comentează

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›

Recomandate

‹ adv ›