Bijuterii pe patru roți. Ce vârste au cei mai tineri cumpărători de Rolls-Royce

30 Ian. 2022, 07:34
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
30 Ian. 2022, 07:34 // Actual //  Lupu Eduard

Dacă vă imaginați un proprietar tipic de Rolls-Royce, probabil vă imaginați pe cineva cu părul alb și poate și pantofi de golf albi. Or, acestea sunt, până la urmă, mașini uriașe și confortabile, concepute pentru confort, exact genul de lucru de care ai crede că s-ar bucura pensionarii bogați.

Dar dacă întrebați clienții Rolls-Royce, adevăratul scop al unui Rolls-Royce nu este doar liniștea și confortul fără efort, dobândite după o viață de multă muncă. Este vorba despre prestigiul, statutul, plăcerea unui produs pe care au norocul să-l poată achiziționa cei a căror păr își păstrează încă ceva culoare. Când și-a anunțat recent vânzările record în 2021 — aproximativ 5.600 de vehicule vândute în întreaga lume — Rolls-Royce a anunțat, de asemenea, că vârsta medie a clienților săi, în Statele Unite și la nivel global, este de doar 43 de ani. Asta înseamnă că mulți cumpărători sunt, de asemenea, mult mai tineri decât față de acum 20 sau 30 de ani.

CNN Business prezintă poveștile a câtorva dintre ei. Maxie Kaan-Lilly, un agent imobiliar și model din South Florida, în vârstă de 30 de ani. Rolls-Royce-ul Dawn pe care și l-a achiziționat este singura ei mașină și o duce peste tot, a spus ea. Prețul pentru o astfel de bijuterie auto începe de la 350 mii USD.

Fadi Zaya, un consultant de mașini de lux cu sediul în Los Angeles, în vârstă de 36 de ani ajută clienții bogați să cumpere mașini rare ultra-luxoase. Zaid și-a cumpărat un Rolls-Royce Cullinan, deși, recunoaște el, nu i-a plăcut la început, acum este preferatul lui.

Un factor care a ajutat Rolls-Royce să atragă clienți care sunt chiar puțin mai tineri decât o persoană extraordinar de bogată sunt, în primul rând, produsele mai mașinile mai atractive. Pe lângă emblematica și enorma Phantom, Rolls-Royce a introdus mașini mai mici — dar încă departe de a fi compacte — precum Ghost, care a fost lansat recent într-o versiune reproiectată cu un stil mai discret.

Puține alte mărci de mașini au o vârstă medie a cumpărătorilor la fel de mică ca cea a lui Rolls-Royce. Rolls-Royce este deținută de BMW, care deține și marca britanică Mini. Vârsta medie a unui cumpărător Mini în SUA este de 52 de ani, conform BMW, și de aproximativ 55 de ani pentru marca BMW în sine.

Realitatea Live

26 Apr. 2024, 14:54
 // Categoria: Oameni şi Idei // Autor:  bani.md
26 Apr. 2024, 14:54 // Oameni şi Idei //  bani.md

De la idee – la afacere. Victor Belciug, la cei 32 de ani, și-a transformat visul în realitate. Pasionat de mașini, acesta și-a deschis un service auto la Hîncești. Astfel, de mai bine de un an nu mai este angajat, dar își conduce propriul business.

El a apelat la Programul de Mentorat cu Alexandru Bordea, un expert cu o experiență vastă în vânzări și consultanță de business. În video de mai jos, afli despre cum poți să-ți îmbunătățești abilitățile și strategia de business, care sunt provocările, dar și oportunitățile unui antreprenor.

„Afaceri la Microscop” poate fi vizionat pe RLIVE TV, joi la 22:00, sâmbăta la 06:00 și miercuri la 16:00.

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău