Primăria Chișinău a restricționat accesul cetățenilor în instituție. Depunerea cererilor și eliberarea actelor se va face online

primarie
Foto: chisinau.md

Primăria municipiului Chișinău informează că în perioada: 24 ianuarie – 20 februarie, a.c., accesul tuturor vizitatorilor în clădirea municipalității este restricționat, în contextul situației pandemice prin infecția COVID-19.

Astfel, depunerea cererilor și eliberarea actelor solicitate de cetățeni se va efectua prin intermediul adresei de email: [email protected] și/sau prin poștă, pe adresa: MD 2012, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83.

Conform dispoziției nr. 60-dc din 21.01.2022, în perioada: 24 ianuarie -20 februarie 2022, se instituie un program special de activitate în cadrul subdiviziunilor structurale ale administrației publice locale, prin atragerea la serviciu a personalului strict necesar pentru asigurarea funcționalității unității, a cărei activitate necesită prezența obligatorie la locul de muncă, inclusiv prin asigurarea muncii la distanță.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente