Ştiri

Sursa imaginii: imagine simbol

Postat de: Bogdan Nigai

Ştiri / Economic

12 Dec. 2021 / 18:01

Producători locali instruiţi să-şi promoveze produsele în mediul online (VIDEO)

Au învăţat cum să-şi promoveze produsele pe online, dar şi cum să realizeze fotografii calitative care să atragă cumpărătorii. Vorbim despre 15 fermieri care au participat la atelierul media: „Fotografia de produs în agricultură şi crearea anunţului de promovare”, finanţat de Organizaţia Naţiunilor Unite pentru Agricultură şi Alimentaţie în Republica Moldova, informează Mesager.



Acum, opt ani, Eugen Sobol din satul Bravicea, raionul Călăraşi, şi-a pus pe roate o afacere cu albini. În timpul pandemiei, a început să-şi promoveze produsele apicole pe reţelele sociale, iar acum vrea să-şi deschidă o pagină web pentru a spori vânzările. „Pentru mine este foarte important să facem poze calitative, iar pentru asta avem nevoie de cunoştinţe. Pozele practic sunt 90 la sută din vânzare”, a spus antreprenorul.

Şi alţi participanţii la atelier spun că o fotografie bună poate atrage cumpărători.

„Producem cereale pentru micul dejun fără gluten, o producţie inovativă. Avem mare nevoie de acest seminar, deoarece ne-ar ajuta să prezentăm produsele noastre frumos ambalate cu poze, cu claritate care ar atrage potenţiali clienţi, chiar şi de peste hotare”.
 

„Persoanele cu dizabilităţi, confecţionează jucării moi. Noi avem un atelier în care ei fac produse din săpun din produse naturale. De asemenea este atelier de ceramică unde confecţionăm diferite decoruri din sticlă. În final, varietatea asta de produse trebuie promovată şi vândută pentru ca să putem să angajăm mai multe persoane.”

Cel care îi ghidează este fotograful Valentin Jukov, care are o experienţă de 10 ani în acest domeniu. „Dacă este creată atmosfera potrivită în jurul produsului, cumpărătorul îi atribuie valoare şi interes. Mulţi producători greşesc atunci când ignoră aspectul produsului în fotografie. De exemplu, un element important este jocul de lumini şi umbre, dar şi vesela în care este plasată marfa”, a spus fotograful.

Costul participării la prima ediţie a atelierului a fost acoperită de FAO Moldova, cu scopul îmbunătăţirii abilităţilor de fotografie şi promovare online a produselor autohtone, notează TRM.MD.

Comentarii