Serviciul de comerț electronic de la FinComBank. Interviu cu Eugenia Cosor

În contextul actual, când tot mai mulți comercianți se îndreaptă spre mediul online, comerțul electronic devine din ce în ce mai întrebat în rândul antreprenorilor. Începând cu 2018, când FinComBank a lansat serviciul E-commerce, și până astăzi, Banca numără mai mulți clienți care și-au dezvoltat sau care au reușit să-și reconfigureze afacerea, îndreptându-se spre online.

Foto: FinComBank

La momentul actual, FinComBank oferă posibilitatea de achitare rapidă și sigură a serviciilor și produselor în cadrul paginilor web și a aplicațiilor mobile, atât folosind modalitățile clasice, plata cu cardul bancar Visa și Mastercard, cât și metodele alternative de plată, printre care portofelele Apple Pay, Yandex Pay, Google Pay și Samsung Pay, precum și plata prin intermediul unui link sub forma unui QR code sau URL. Toate acestea permit companiilor să-și vândă serviciile sau produsele online, folosind diverse chatbot-uri sau messenger și să atragă clienți noi, utilizatori activi ale platformelor online.

„Comerțul electronic a evoluat esențial în ultimii ani în Republica Moldova, iar cererea vine și din partea clienților. Aceasta ține nu doar de perioada pandemică când oamenii nu voiau să interacționeze cu cineva fizic, dar ține mai mult de comoditate și siguranță. Online, clienții au posibilitatea de a vizualiza tot spectrul de produse, de a alege produsul dorit, iar plata este efectuată în câteva click-uri”, a subliniat Eugenia COSOR, Șef Secție Carduri Bancare și Produse Digital Retail, FinComBank. Mai multe detalii despre comerțul electronic, plățile fără numerar și serviciile digitale în interviul ce urmează.

Mai multe avantaje ale serviciul de E-commerce de la FinComBank:

  • Cabinet personal care permite antreprenorului să monitorizeze plățile primite în timp real, precum și multe alte funcții utile.
  • Asistență tehnică non-stop și consultanță individuală în dependență de necesitățile afacerii.
  • Interfață personalizată a sistemului de comerț electronic în concordanță cu brandul companiei, ceea ce îi oferă clientului încredere în pagina dată.
  • Simplificarea procedurii de returnare în doar câteva click-uri, în cazul în care clientului nu i se potrivește produsul.
  • Siguranță maximă a tranzacțiilor online, folosirea protocolul 3D-Secure V.2, care oferă o reducere esențială a fraudelor; tehnologia de plăți automate “Card on file”, ce permite utilizatorilor să efectueze plata instant fără a introduce la achitare de fiecare dată datele cardului; monitorizarea fraudelor și tokenizare, ce presupune criptarea datelor de plată.

De asemenea, comerțul electronic și posibilitatea achitării bunurilor și serviciilor online pe site sau direct din aplicația mobilă reduce costurile logistice cu care se confruntă un magazin clasic și permite realizarea tranzacțiilor 24/7, ceea ce sporește creșterea vânzărilor.

Serviciul E-Commerce de la FinComBank – un pas spre digitalizare! Reorientează-ţi afacerea spre mediul online, iar noi îţi vom acorda suportul necesar, pentru realizarea celor mai râvnite planuri.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să ne contactați:
Теl.: (+373-22) 26-99-99 / +373 68 55 88 48
E-mail: ecommerce@fincombank.com 




// console.log('no ads situation')