(video) Al treilea cel mai popular videoclip de pe YouTube a fost creat de o familie din România. Canalul a acumulat 26 de miliarde de vizualizări

mad

Un cuplu din România a reușit să-i detroneze din mediul online pe cei mai cunoscuți artiști din lume. Este vorba despre un videoclip animat al unui cântec, ce i-a captivat pe copii și a strâns șase miliarde de vizualizări pe YouTube. A urcat pe locul trei în topul celor mai urmărite videoclipuri din toate timpurile pe această platformă, informează Kanal D.

Canalul de YouTube creat de Cristina și Alexandru Badan din Iași are de opt ori mai mulți urmăritori decât Disney sau Pixar.

Acum 10 ani de când l-au creat, au făcut-o dintr-o joacă. Aceștia fiind părinți grijulii, și-au dorit să le ofere copiilor lor conținut educativ de calitate. Pe atunci, internetul nu prea oferea multe opțiuni și au creat propriul conținut și l-au postat pe YouTube.

„Având trei copii de vârste diferite, ne ajută tot timpul cu feedback asupra ceea ce facem”, a spus Cristina Badan.

„Pe oră avem în medie între un milion și 1,6 milioane de vizualizări”, a declarat Alexandru.

Cântecele de pe canalul de YouTube LooLoo Kids au adunat sute de milioane de vizualizări, iar în total canalul a înregistrat circa 25 de miliarde de vizionări din luna august 2014.

Totuși, cel mai popular videoclip dintre cele publicate pe canal este Johny Johny Yes Papa cu 5,9 miliarde de vizualizări, număr obținut într-un termen de cinci ani.

Echipa de creatori a muncit două luni la realizarea acestui videoclip, iar costul acestuia însumează câteva zeci de mii de euro.

Până acum, pe canal sunt încărcate peste 700 de videoclipuri educative pentru copii.

Cu toate acestea, echipa de producție nu se oprește aici. Tocmai a lansat un post TV pentru copii, iar acum echipa lucrează la interpretarea animată a unor povești clasice de care cei mici se vor putea bucura din 2023. Costul pentru realizarea unui singur clip depășește o 100 000 de euro.

„Am fost nevoiți să renunțăm la scene de violență, la brutalitatea care a consacrat povestea «Capra cu trei iezi» sau povestea cu cei trei purceluși”, a explicat Valentin Pintilescu, Development Manager.

Canalul dedicat copiilor se apropie cu pași rapizi la 50 de milioane de urmăritori, prag la care antreprenorii din Iași vor primi de la YouTube butonul de rubin după ce l-a primit pe cel de diamant, singurul din Europa de Est.

Share: Share on Facebook Share on Twitter Share on Telgram
Comentarii
  • Cineplex

  • Știri pentru tine
  • Lifestyle din stânga nistrului

  • Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente