Bucură-te de reduceri și privilegii exclusive cu PudraCard

16 Nov. 2021, 12:15
 // Categoria: Bănci şi Finanţe // Autor:  MD Bani
16 Nov. 2021, 12:15 // Bănci şi Finanţe //  MD Bani

Ce ar fi dacă cardul tău bancar, ți-ar oferi privilegii care ți-ar face ziua mai frumoasă?! Datorită acestuia ai putea economisi bani, obținând reduceri de minim 10% la brandurile tale preferate, ai primi în dar călătoriile tale cu taxi, atunci când pleci în altă țară sau și, mai actual, în contextul pandemiei, ai achita 0 lei pentru testarea Covid.

În premieră, Moldindconbank și Mastercard îți oferă, primul card Platinum din Moldova pentru femei – PudraCard. Un accesoriu elegant, care corespunde așteptărilor și necesităților femeilor moderne, le pune în valoare potențialul și le ajută să simtă libertatea în acțiuni.

Evenimentul de lansare a avut loc într-un local din Capitală, în prezența ambasadorilor PudraCard, femei care și-au transformat aspirațiile în proiecte de succes.

Printre primele care au primit și apreciat oportunitățile PudraCard sunt:

Lucia Berdos, creatoarea primului design-hotel din Moldova, SPA by BERD’S, Сristis Beauty Salon și restaurantul italian Mezzo.

Olga Iftodii, directorul general al rețelei de cluburi premium Aquaterra Club, care este lider în țară de 7 ani.

Olga Țapordei, expert consultant în personal branding HORECA, marketing și management, co-fondatoare Angry Business și, de asemenea, prima femeie din Moldova care a cucerit vârful Muntelui Everest.

Și Daniela Ciocanu, una dintre cele mai îndrăgite bloggerițe și prezentatoare din țară, cu peste 127 de mii de urmăritori pe Instagram.

Lor li s-a alăturat moderatoarea acelei seri speciale, prezentatoarea TV Rodica Ciorănică.

Vedeta de televiziune a exprimat recunoștință celor de la Moldindconbank și Mastercard pentru produsul exclusivist, care permite femeii să-și scoată în evidență individualitatea.

”E atât de plăcut când cineva se gândește la noi. Vreau să-mi exprim recunoștința oamenilor și companiilor care ne fac viața mai ușoară și comodă, din punct de vedere tehnologic și care ne schimbă obiceiurile, care se gândesc la securitatea noastră financiară. Datorită acestor oameni geniali, ne putem permite să uităm de numerarul din portofel și să experimentăm toate avantajele lumii fără numerar și a tehnologiilor digitale”, a menționat Rodica Ciorănică.

Iar directorul biroului Mastercard din Moldova, Irina Untilă, a dat asigurări că PudraCard oferă servicii și soluții care corespund perfect stilului de viață al unei femei de succes. ”Sunt servicii și soluții rapide, comode, tehnologice și sigure. Toate aceste doleanțe se manifestă inclusiv în achitări fără numerar – online sau offline, cu ajutorul cardurilor și gadgeturilor. PudraCard nu e doar un instrument financiar comod și sigur, este și cheia spre lumea privilegiilor de excepție, reducerilor, promoțiilor, a unui număr mare de oferte premium de la parteneri”, a adăugat directorul biroului Mastercard din Moldova.

Avantajele PudraCard sunt apreciate și de bărbați, dornici să-și răsfețe partenerele de viață. Președintele Comitetului de conducere al Moldindconbank, Nikolay Borissov, a precizat că noul produs nu este un card de masă și deținătoarele acestuia sunt reunite de o filozofie comună – calitatea vieții. ”Am reușit să reunim prin acest produs furnizori de prim rang de servicii și produse din Moldova. Partenerii noștri, branduri de top, au acceptat să fie alături de noi în acest program, ca să vă ofere și mai mult – produse și calitate. Un alt element important – reducerile pe care le oferă, dar fără o reducere și a calității, acestea vin cu un plus de armonie pentru calitatea vieții noastre”, a mai spus Președintele Comitetului de conducere al Moldindconbank.

PudraCard de la Moldindconbank și Mastercard este ideal și pentru afaceri, și pentru odihnă, fiind dotat cu o mulțime de avantaje atât în Republica Moldova, cât și peste hotare. Printre acestea sunt reduceri de până la 20 la sută pentru diferite produse și servicii de la cei peste 100 de parteneri naționali și internaționali ai proiectului; asigurarea medicală și testare pentru COVID gratuite pentru călătorii; acces gratuit în zone lounge din aeroporturi; serviciul Concierge – suport informațional non-stop și canale comode de comunicare pentru clienți cu banca – prin Telegram, Viber, Whatsapp (clientul poate, de exemplu, în timpul vizitei peste hotare, să se programeze la medic sau la cel mai apropiat salon de SPA de lângă hotel); acces la diferite evenimente naționale și internaționale.

”Vă promit că vor fi și mai multe branduri care vor adera la PudraCard și noi vă garantăm calitatea impecabilă a serviciilor”, a mai dat asigurări Nikolay Borissov, Președintele Comitetului de conducere al Moldindconbank.

Pentru a beneficia de PudraCard este necesar să vă apropiați în orice sucursală Moldindconbank, având în posesie buletinul de identitate, taxa lunară de administrare a cardului fiind de 100 lei. Iar cu ocazia lansării, toți cei care preferă să achite cu cardul, pot beneficia de administrare gratuită, dacă vor efectua tranzacții lunare de cel puțin 7000 lei. Pentru mai multe detalii accesați pagina: https://www.micb.md/tipuri-carduri/PudraCard-ro/

P.

Realitatea Live

25 Apr. 2024, 11:37
 // Categoria: Actual // Autor:  Lupu Eduard
25 Apr. 2024, 11:37 // Actual //  Lupu Eduard

Jumătate dintre companiile imobiliare din Europa Centrală (49%) estimează că investițiile în domeniu vor crește în acest an și doar 19% se așteaptă la o scădere (față de 51% în 2023), pe fondul îmbunătățirii percepției cu privire la potențialul de creștere din această piață, potrivit studiului Deloitte Real Estate Confidence Survey for Central Europe 2024, citat în comunicatul de presă.

„De altfel, 40% din participanții la studiu anticipează o creștere a activității pe piață în acest an, față de 15% cu un an în urmă, iar proporția celor care prevăd o scădere s-a redus la 16%, de la 57% în 2023. În acest context, investitorii intenționează să se concentreze pe proiecte noi (31%) sau pe atragerea de fonduri pentru plasamente viitoare (19%). O treime dintre aceștia se așteaptă ca eficiența portofoliului lor să se îmbunătățească, de două ori mai mulți decât cei care estimează o deteriorare a acesteia. Sectorul industrial este în continuare perceput ca fiind cel mai competitiv (31%), urmat de cel rezidențial (21%)”, potrivit studiului Deloitte.

Conform comunicatului, în rândul dezvoltatorilor, cea mai importantă tendință în 2024 pare a fi reprofilarea pe alte segmente ale pieței, având în vedere că un sfert dintre aceștia iau în calcul o astfel de schimbare. Acest trend se manifestă cel mai pregnant printre dezvoltatorii de birouri și de spații comerciale – trei sferturi, respectiv jumătate dintre aceștia susțin că se vor concentra pe alte sectoare în 2024 (în principal active cu destinație mixtă sau proiecte rezidențiale pentru închiriere). Printre provocările cu care se confruntă dezvoltatorii în acest an se remarcă cele legate de finanțare (26%), urmate de cele care implică achiziția de terenuri pentru dezvoltări viitoare (23%), în perspectiva redresării economice, și de comercializare (18%).

„Temperarea activității din piața de birouri se remarcă și în România, încă din 2023, iar tranzacțiile care încă se mai derulează au ca obiect renegocierea contractelor de închiriere, cu accent pe flexibilizarea clauzelor, sau prelungirea perioadei contractuale. În schimb, în privința proiectelor de tip retail, piața locală se diferențiază de cea regională, dat fiind că există multe proiecte în derulare și apetit crescut pentru investiții pe acest segment, stimulate de perspectiva reducerii inflației și, implicit, de creșterea puterii de cumpărare a populației. Segmentul industrial beneficiază de perspective de creștere, date fiind situația geo-politică, stocul insuficient de astfel de spații la nivel național și fenomenul de friendshoring, respectiv tendința globală și regională de relocare sau, respectiv, de construire a diverselor unități de producție în statele aliate din punct de vedere politic”, a declarat Irina Dimitriu, Partener Reff & Asociații | Deloitte Legal, lider al serviciilor de consultanță pentru sectorul imobiliar în cadrul Deloitte România.

Deloitte derulează Real Estate Confidence Survey for Central Europe începând din 2019 pentru a afla percepția profesioniștilor din domeniu cu privire la evoluția pieței în regiune. La sondaj participă trei categorii de respondenți, respectiv dezvoltatori, investitori și consultanți specializați în domeniul imobiliar. La ediția din acest an au participat, în principal, jucători din Polonia (33%), Cehia (24%), Ungaria (10%), iar 24% dintre participanți operează pe mai multe piețe din Europa Centrală.

Pentru mai multe știri urmărește-ne pe TELEGRAM!

 
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Atmosferă de poveste la Târgul de Crăciun din Chișinău
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Construcția drumului de ocolire a satului Bahmut din raionul Călărași este în toi
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Expoziția sculptorului Virgil Scripcaru, la Chișinău
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Covor moldovenesc, „așternut” pe aleea Grigore Vieru din Capitală
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Târgul de cariere Chișinău 2021: Hai că variante există
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău
Expoziţia Internaţională World Press Photo, la Chișinău